Ghiciti ingredientele?

Priveam  in gol si ma gandeam ce sapun sa fac in weekend-ul asta, unul frumos, deosebit, altceva decat ce am facut pana acum si nu-mi venea nicio idee. Ca de unde atatea idei si la mine? Mai ales ca nu m-am mai uitat de mult nici pe Etsy nici pe alte bloguri straine, asa ca ma pregateam sa-mi fac un dus si sa ma bag in scutece, cand deodata m-a lovit inspiratia fix in moalele capului. Mai mult ca sigur ca daca n-as fi facut atunci, pe loc sapunul asta, nu m-ar fi luat somnul prea curand. Asa ca l-am facut sa dorm si eu linistita si sa visez baloane colorate de sapun! :D))

Si m-am gandit sa va dau o tema si anume sa-mi spuneti, daca stiti, ce ingrediente are acest sapun. Aveti in imagini cateva indicii.😀

Somn usor!😉

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Sapunuri cu lavanda și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

12 răspunsuri la Ghiciti ingredientele?

  1. Luci spune:

    Buna Alexandra,

    banuiesc ca uleiul de argan este ultimul ingredient minune si probabil dupa consistenta si aspect unt de shea sau cacao. Arata apetisant!!!!
    As vrea sa te intreb de unde ai forma de turnare- e facuta aici sau adusa de dincolo si daca ai si dispozitiv de taiere.

  2. DANI spune:

    Eu, singurul indiciu l-am gasit in categoria de postare – sapunuri cu lavanda .

  3. otilia spune:

    Mmm dupa cum arata as zice crema de vanilie cu stafide!🙂

  4. nykoletta spune:

    Concluzia 1. Ai eleve bune.
    Concluzia 2. Nu-ti pierzi timpul degeaba cu noi
    Concluzia 3. Impreuna facem o echipa buna (cate putin de la fiecare si se culege raspunsul corect)

  5. nykoletta spune:

    Si io care m-am holbat in fiecare pixel al fotografiei, poate, poate….Of, era la etichete!

Lasă un răspuns

