Lapte de capra, runda 2

Pentru ca am primit aplauze la scena deschisa pentru sapunul cu lapte de capra, ieri dupa-amiaza, cand era caldura mai mare si mai mare, am mai pus de un sapun , cu lapte de capra, evident, tot din acela bio, cu 3.2% grasime. Uite, n-am avut curiozitatea sa-l si gust, dar data viitoare am sa-mi iau si pentru baut. Trebuie ca-i grozav.

Reteta am modificat-o, binenteles, si am pus asa: ulei de cocos, unt de cacao, ulei de palmier, ulei de floarea soarelui, ulei de orez, ulei de masline.  Stiti de ce am facut combinatia asta? Pentru ca nu mai aveam destul ulei de palmier si am completat cu unt de cacao si nici ulei de masline indeajuns si am completat cu ulei de orez. Aceste doua cupluri, masline-orez si palmier-unt de cacao sunt interschimbabile.

I-am mai pus argila roz, dar cum sapunul cu lapte de capra isi face propria lui culoare,ca e plin de personalitate,  a iesit ceva nedefinit ca nuanta. N-are nimic, nu ma deranjeaza. Ca uleiuri esentiale am pus pachouli, portocale si Ylang-ylang, mai mult din primul.Va spun drept, nu ma dau in vant dupa pachouli, dar in combinatia asta merge.

Ceea ce imi place la acest sapun, ca si la precedentul, este finetea. Cred ca se vede si in poza.

Parca-i din portelan!🙂

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Sapunuri, Sapunuri cu lapte de capra și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

16 răspunsuri la Lapte de capra, runda 2

  1. Luci spune:

    Felicitari!
    Arata bine! Dupa ce ai folosit ar trebui sa fie mai mult decat pentru piele sensibila!
    Vreau sa te intreb de unde ai cumparat laptele de capra?
    am cautat si eu in hypermarketuri dar nu am gasit.

  2. tamara spune:

    parcă sunt bomboane fondante. sincer, mi-a plouat în gură. mă duc să înghit în sec o mahoarcă, să nu fac clăbuci😀 )))))))))

  3. Mihaelacp spune:

    La sapun, la ce altceva?

  4. nykoletta spune:

    Sapun n-am facut, dar am ochit , in schimb neste capre ale vecinului. Stii, io intai cu potcoavele… Il pot folosi nu??? Nu in faza asta de incepator dar vreau sa zic….

    • Alexandra spune:

      Ce bafta ai! Sigur ca il poti folosi, e chiar mai bun decat cel pasteurizat, iti dai seama, e curat-curat. Nu stiu insa daca nu cumva trebuie sa-l fierbi inainte, dar ma edific eu si in privinta asta. Nik, ia taurul odata de coarne si fa sapunul ala! Incepe cu reteta de baza, trei uleiuri si unul esential. Link-iul ala care ti l-am dat are doua tehnici, fa-o pe a mai simpla! Hai odata! :D)))

  5. Mihaelacp spune:

    Nu zici ca-i portelan, ci bomboane de ciocolata cu lapte.🙂

  6. DANI spune:

    Trandafiri cu lapte de capra – o alaturare de cuvinte suprarealiste ! Si ce bine arata !!! Argila aia roz, le-a dat o tenta foarte reusita, roz-crem, ca un trandafir inainte de a se scutura …

  7. Geta spune:

    Uau, ce frumos e sapunul asta ! Foarte fin, prin ingredientele care le contine, simplu si elegant – datorita culorii unice si formei de trandafir. Ce gramaj are un sapun din acesta ?

Lasă un răspuns

