And the winner is…

Participantii la micul  nostru concurs, care de fapt a fost mai mult un sondaj de opinie sunt urmatorii ( in order of appearance) :

1.Mel’s jewlery ( Melania)

2.Lucia

3. Mihaela

4. Otilia

5. Ana

6.Elenushka

7.Nicole

8.Alexandral

9.Madalina Neacsu

10.Dani

11.Andreea Salagean

12.Nykoletta

Mi-a mai lasat un comentariu si Cicris, dar cum si ea este sapunar si inca unul talentat, nu cred ca ar interesa-o sapunurile mele.

Dragele mele,

Inainte de a face tragerea la sorti cu programul Random .org, vreau sa va mai spun cate ceva. Stiu, sunt vorba lunga, dar trebuie. E vorba despre tragerea asta la sorti sau nu stiu cum sa-i zic… Vedeti, cand am scris prima data despre random .org nu stiam exact ce este. Este un programel, care iti permite sa extragi niste numere, din unele prestabilite ( limitele), ca atunci cand extragi niste numere pe care sa le joci la loto. Ca atare, eu daca vreau, pot face asta de atatea ori cate este nevoie, pana iese numarul care imi place mie si pe acela sa vi-l prezint ca si castigator. Deci nici vorba ca extragerea e ok, adica e la latitudinea mea. Am zis ca nu e in regula, ca oricine poate avea suspiciuni in legatura cu onestitatea extragerii numarului castigator si atunci m-am gandit sa fac un filmulet pe youtube in care manutza mea sa extraga numarul. Nici asa nu e bine, ca pot face la filmulete pana ar iesi numarul care imi place mie. Ultima varianta ar fi fost o webcam si toti sa fim conectati la o anumita ora , sa urmarim live extragerea numerelor. Dar asta presupunea webcam, si n-am, sa aveti si voi, instalare, lasat treburi balta la ora X. Daca premiul era o masina, ar fi meritat, dar asa…

Ca atare va trebui sa ma credeti pe cuvant ca numarul castigator este primul numar iesit, nici un altul.

Iar acesta este numarul 2, LUCIA!!!

Lucia, felicitari!🙂 Iti trimit adresa mea de mail, sa-mi dai la randul tau adresa, sa-ti expediez sapunurile, cele trei pe care le alegi din magazin.

Stati asa, ca n-am terminat, azi am logoree, sunt emotionata si fericita ca v-am avut pe toate in jurul meu in incercarea mea de a face un ” sondaj de opinie” legat de sapunurile mele.

In primul rand vreau sa va multumesc tuturor pentru cuvintele exceptionale pe care le-am citit aici si pentru includerea la magazine favorite pe Breslo.  Fiecare cuvant bun mi-a mers la casa sufletului, m-a facut sa tresar de bucurie si emotie si m-au facut sa iau hotararea definitiva: voi face sapun atat cat voi putea. Cand n-oi mai putea, intru in ” invatamant” : D , adica sa predau mai departe arta sapunaritului ( sper ca pana atunci, cand voi iesi la pensie, sa ajung „mare maestru sapunar”! ) :D)))))  Aprecierile si incurajarile voastre ma determina sa caut sa fac sapunuri inca si mai bune si mai frumoase. Nu ne cunoastem, nu va cunosc pe niciuna in viata reala,  dar vad in fiecare oameni de calitate, cu caracter, fara fasoane, care apreciaza munca altuia si mai presus de orice pun pret pe calitate si pe natural. De asemenea , vreau sa va spun ca si eu la randul meu sunt un om cat se poate de corect si daca am spus un lucru, atunci asa este, n-am batut campii. Daca am spus ca am pus un anumit ingredient intr-un sapun, atunci sa fiti sigure ca asa e. Cand am pus ulei parfumat sau un colorant mineral, ori alimentar, v-am spus, am recunoscut. Cand nu mi-a placut mie personal un sapun, am scris despre asta. Sa aveti incredere in mine.😉

Si vreau sa va reamintesc ca toti ceilalti participanti la acest mic sondaj vor avea un discount de 20% la prima comanda pe Breslo

Si pentru voi toate, o dedicatie muzicala!🙂

Va imbratisez cu drag si va doresc un weekend de exceptie!🙂

Alexandra

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Promotii. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

15 răspunsuri la And the winner is…

  1. nykoletta spune:

    Felicitari castigatoarei! Baftoaso!!!
    Uimitor!Pana si la preferintele muzicale semanam/
    De fapt, cred ca toate suntem castigatoare aici: producator, beneficiare si invataceii!

  2. elenushka spune:

    Multumesc pentru reducere. Inainte sa plec in concediu o sa apelez la ea. Pana atunci o sa studiez ce sarja de sapunuri mai comandam. Sunt curioasa ce sapunuri o sa isi aleaga Lucia si sper ca dupa ce le foloseste sa revina cu o parere despre fiecare. Practic asa ar trebui sa facem toate. Dupa ce folosim unul din ele, sa dam un comentariu despre impresiile lasate. E o idee…

    • Alexandra spune:

      O idee foarte buna, desi s-ar putea ca ce prieste cuiva sa nu fie la fel de bun altcuiva,in functie de piele.Eu am marele noroc sa am un ten normal si mi se potriveste aproape orice fel de sapun.
      M-ar incanta comentariile despre efectele sapunurilor mele, in special cele nefavorabile; in felul asta vad ce am gresit, corectez si imbunatatesc.

  3. lucia spune:

    Of, sunt coplesita, fetelor, nu imi sta in fire sa am derapaje intelectuale cand am a ma exprima pe o idee sau principiu, acum insa….prefer sa va imbratisez pe toate virtual si sa scot o palarie (tot virtuala ) pe care sa mi-o aplec in fata Alexandrei in care Dumnezeu a pus multa naturalete, simt artistic, onestitate, bun simt si generozitate.
    Sa ai implinirile pe care le meriti si sapunurile tale sa fie apreciate si cautate!

    • Alexandra spune:

      Lucia, sa le folosesti cu placere!
      Doamne, cate cuvinte de apreciere la adresa mea si toate pe un singur rand! :D) Nu stiu daca le merit, Lucia!😀 Dar le accept, doar de data asta! :D)))

  4. otilia spune:

    Felicitari Lucia! Multumim Alexandra! Te rog sa nu ne mai dai emotii de genul „nu mai fac sapun o vreme”, „pe breslo in deschis vreo 3 luni” :)) Acuma dupa ce ti-ai luat angajamentul de mai sus, rasuflam usurate, si cred ca vorbesc in numele majoritatii cand spun ca te vom sustine pana intri in invatamant :)))

    • Alexandra spune:

      Otilia, am zis ca nu mai fac pentru ca sunt leftera de parale, dupa concediu, ca omu cu salariu😀
      Iar odata angajamentul luat e musai sa mi-l tin.Mi-ar placea si mai devreme sa fac o scoala de vara, de o saptamana, aici la mine in gradina. Cazare am, gratar este, bucataria are 20 de metri patrati, deci incapem destule… Vise…

      • nykoletta spune:

        Hm, deci intr-o saptamana as putea invata buchea sapunului!
        Ideea e ca atunci cand vei putea/vrea sa faci cursurile eu ori voi fi facut cateva sarje de sapun bun, ori ma voi apuca cu nadejde de pomisori si bijuterii ….
        Ori eu sunt proasta, ori pe net -pagini romanesti – exista enorm de mult ermetism. Asa ca un curs ar avea un succes garantat.

      • Alexandra spune:

        Poate anul viitor. Pana atunci voi fi as in mestesugul sapunului. Si tu la fel!😀

  5. otilia spune:

    „pe breslo TIN deschis vreo 3 luni”, scuze, e de la bucurie :))

  6. Dani spune:

    Felicitari Lucia !
    Alexandra, multe satisfactii in breasla sapunarilor si la mai mare !!!
    Ma bucur de realizarile tale, de parca, as face eu sapunurile alea. Le faci tu asa de bine, ca nu ma mai leg la cap, sa invat eu .

  7. Alexandra spune:

    Ei, Dani, daca as putea scapa din breasla contabililor, din care fac parte, ce misto ar fi! Ca pentru contabilitate n-am nicio pasiune, crede-ma, desi, la naiba , sunt sefa de contabili de mai bine de 12 ani, ha,ha!
    Abia astept sa-mi spui cum ti se par sapunurile! Cand ajungi …acasa?🙂

  8. Dani spune:

    O sa-ti scriu un mesaj din Romania – am acces la net, acasa la parinti. Dupa cum ma stiu, n-o sa rezist tentatiei, de a incerca cel putin unul pe loc .

  9. melsjewelry spune:

    puff te-am gasit si pe facebook Alexandra🙂 felicitari Lucia sa te bucuri de sapunele sunt extraordinare – fac spuma :))), felicitari Alexandra- pentru talent, rabdare , pentru munca pe care o depui, si pentru ca esti tu , felicitari mie ca am cumparat de la tine , felicitari tuturor ca sunteti pe aici , cred ca am un zambet ciudat si stupid pe fata dupa ce am citit comment-urile :))

Lasă un răspuns

