Sapunul Elenei

Elena este prietena mea cea mai buna. Ne cunoastem de 22 de ani, de fapt ne-am cunoscut chiar pe 21 decembrie 1989, ca sa fiu mai exacta si chiar nu aveam cum sa uit ziua in care ne-am cunoscut, avand in vedere imprejurarile. Dar despre asta poate am sa va povestesc alta data.

Elena este o mare admiratoare a sapunurilor mele si cand spun asta ma refer la faptul ca si ea, ca si mine, are cateva sapunuri la baie, cu care se spala pe rand si pentru care baia s-a transformat datorita acestor sapunuri dintr-un dus frugal intr-un adevarat ritual. Eh, poate exagerez un pic cu ritualul ala, dar dintr-o necesitate stringenta s-a transformat intr-o placere adevarata. Zice ea. Si zic si eu…😀

Ce-i drept, nu mi-a scris inca un comentariu pe blog, din motive de timiditate, dar eu mai astept inca…🙂

Oricum, Elena este o fata care stie ce vrea, pentru ca zilele trecute mi-a facut o comanda pentru un calup intreg de sapun. Oameni buni, este prima mea comanda, primul meu sapun facut dupa reteta altcuiva si am avut  mari emotii. Ca una e sa faci ce te taie capul si alta dupa o reteta prestabilita.

Ingredientele pe care Elena si le-a dorit in sapun sunt urmatoarele: ulei de masline, cocos, palmier, ulei de catina ( l-am pus  in timpul mixarii), argila albastra ( a aflat de pe blog ca am, hehe), iar ca uleiuri esentiale si-a dorit tea tree, pin si eucalipt. Stie ea de ce… Acum , daca ma intrebati pe mine, mi se pare un carcalete de toata frumusetea combinatia asta, dar…clientul nostru, stapanul nostru.😀 Am mai pus cu de la mine putere putin ulei de ricin, sa-l faca o idee mai fin, argila alba si ulei esential de salvie.In cap i-am pus cateva albastrele uscate, care s-au comportat admirabil, ce pacat ca nu mai am. Adica mai am dar sunt atat de mici din cauza de seceta incat daca le usuc nu mai ramane nimic din ele.

A iesit asta:

Argila albastra, care doar albastra nu e, ci un gri petrol,   in combinatiune cu uleiul de catina, portocaliu spre grena a dat culoarea nedefinita pe care o vedeti. Noroc cu albastrelele care au mai inveselit un pic atmosfera.

Eu sper sa-i placa!😀

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Ingrediente, Plante in sapunuri, Sapunuri și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

11 răspunsuri la Sapunul Elenei

  1. otilia spune:

    Foarte frumos arata, personal imi plac la nebunie florile albastre; cat despre ingrediente, nu ma pricep, da rau nu cred ca are ce sa faca :)) Si daca e vorba ca executati si la comanda, doamna, ma pun pe gandit🙂
    Pupici!
    P.S. Azi mi-am dat seama ca, de cand folosesc la dus sapunurile Charis, nu mai am nevoie nici de cremuiala cu unt de shea de dupa (am pielea uscata). Iti vine sa crezi? Mie inca nu!🙂

  2. Alexandra spune:

    Da, uite, in fiecare zi aflu lucruri noi despre calitatile sapunurilor mele. Asta e unul dintre ele. Tare!😀 Sapunul cu care te-ai spalat are unt de shea in compozitie? Sau ulei de ricin?

    • otilia spune:

      Am inceput cu cel de lavanda, acum alternez atlantis cu cel cu cacao. Sunt curioasa cum va fi iarna, atunci am pielea de soparla. Acum ma simt excelent, si chiar daca nu se recomanda pentru fata, eu dau si pe acolo si nu usuca deloc. Dupa ce ma spal cu sapun aplic o apa florala si nu mai am nevoie de altceva. Asta acum, vara. Iarna insa va trebui sa aplic si un pic de shea, normal, ca pielea sufera de la frig.

  3. otilia spune:

    Da, sunt curioasa:) Eu am mai folosit cu lapte de capra, luate tot de pe breslo, mi-au placut, lasa pielea foart fina, singura chestie e ca nu prea ma pot obusnuit cu mirosul, nu e chiar de aromoterapie, daca ma-ntelegi. Si chiar daca sunt o fire curioasa, curajoasa, etc., am incetat sa le mai folosesc. Mirosul de capra e obligatoriu la un sapun cu lapte de capra?

  4. Alexandra spune:

    Pai…nu prea le-as pune in magazin, le pastrez pentru prieteni, asa ca tine.:D Vorbesc de sapunurile cu lapte de capra.

    • otilia spune:

      Multumesc Alexandra!… m-am emotionat si nu mai stiu ce sa zic … decat ca imi pare bine ca mi-am facut curaj sa scriu pe blogul tau, ma simt foarte bine , lumea care circula pe aici este foarte faina, iar tu ai pentru fiecare cate un cuvant vesel si un raspuns la orice comentariu. Pai, asta nu e de ici de colo🙂 Pupici!

  5. Alexandra spune:

    Acum eu m-am emotionat!
    Pup si eu inapoi! O duminica faina sa aveti!

  6. Pingback: Iar Elena | Sapunuri naturale

Lasă un răspuns

