Swirl

…masline, cocos, palmier, ricin, argila alba si verde, rozmarin si tea tree.

Gata, asta a fost pentru mine, sa nu uit ce am pus in el, pentru ca azi dimineata mai facui doua si tare mi-e teama sa nu le incurc.

Am incercat iarasi niste swirl-uri, binenteles ca n-au iesit asa cum as fi vrut , dar cred ca ma apropii, usor -usor. Poate pe la toamna sa reusesc si eu ce mi-am propus.  Ok, modelul nu e grozav, desi unii ar zice ca e, insa textura lui e fina fina, cred ca se vede si in poza. E ca untul, ca sa va faceti o idee. Mda, mai am de lucrat la swirl-uri…

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Sapunuri și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Swirl

  1. redsky2010 spune:

    ba mie imi place mult cum a iesit! fiecare bucata are alt model! superb!
    parca iar mi-e foame, bine ca nu le si miros😆

Lasă un răspuns

