Primul meu sapun

Se intampla in februarie. Afara era frig , eu bantuiam pe internet si am dat, nu stiu cum, in ce imprejurare, peste un blog american cu si despre sapunuri homemade. Cum nu prea stau mult pe ganduri, iar hotararile le iau in mare viteza, am zis gata, fac si eu. Am dat fuga la Metro, am luat uleiurile si am pus de primul sapun. N-aveam decat un ulei aromat, de opium ( nu esential cum am scris acolo, dar ce stiam eu pe vremea aia :D) si am mai pus flori de lavanda uscate. O combinatie sa mori si alta nu!🙂 Zic eu acum, dar atunci eram atat de incantata!

Cred ca norocul sau ghinionul meu a fost ca acest sapun mi-a iesit perfect! L-am amestecat cu mixerul, nu cu blender, ca nu aveam atunci, l-am pus intr-o tava de ceramica, fara hartie, fara nimic si daca va spun de cate ori m-am uitat la el, desi la carte spunea sa nu-l dezvelesti 24 de ore, incat si azi ma mir cum de-a iesit atat de bine.

Mai am inca trei bucati din el, cele mai multe le-am facut cadou, ca atatea alte sapunuri dealtfel. Cred ca v-ati dat seama deja ca nu fac sapun pentru bani ci dintr-o mare si inca neinteleasa pasiune.

Aici vedeti postarea originala, de pe Gradina visata. Imi dau seama acum ca am de-abia patru luni de sapunarit, nu cinci!🙂

Iar asa arata acum. Se tine bine, doar aroma s-a dus demult… Ulei aromat, binenteles…

Nostalgii sapunistice! :D))

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Sapunuri. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

5 răspunsuri la Primul meu sapun

  1. nykoletta spune:

    Ti-am trezit nostalgii? Foarte bine! Sa nu uitam de unde am plecat si cat am evoluat.
    Deci e bine: esti pe scara ascendenta!

    • Alexandra spune:

      Nik, am fost lacatus, incarcator-descarcator, revizor de gestiune, economist. Acum pot sa spun ca sunt in varf de cariera, dar niciodata n-am sa uit de unde am plecat. Iar cu sapunurile la fel. Si nici sa ma dau vreodata mare jmecher sapunar ! Pentru ca voi fi mare jmecher sapunar! :D)))

  2. Anca spune:

    Arata bine, Alexandra! Ti-am scris ca si eu am incercat, cu 2 retete chiar, si am avut sansa sa fie super OK, ca mi-au iesit amandoua🙂 Nu sunt cine stie ce retete, ca nu am avut eu ingrediente scumpe si fine, dar sunt incantata si multumita si mandra de mine! O sa iti spun pe email ce „isprava” am facut, cu poze cu tot!
    Pupici!

Lasă un răspuns

