Maine, 30 iunie, ultima zi de promotie!

Asa cum va anuntam pe la jumatea lunii si cum gasiti in bannerul din dreapta ” Promotie de vara”, am facut si eu ca toata lumea buna, o mica promotie la sapunurile mele. Mai este valabila azi si maine, fiindca de vineri, daca si numai daca se indreapta vremea , plec si eu la mare!

Acum sa va arat cum au iesit briosele mele lunguiete si mentolate, cu lufa in ele si cocos, cat sa-ti ia doua  randuri  de piele moarta si inca unul de piele vie!🙂

Dragute, nu?

Va pup!🙂

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Plante in sapunuri, Promotii, Sapunuri și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la Maine, 30 iunie, ultima zi de promotie!

  1. otilia spune:

    Ce faine-s!🙂

  2. diana spune:

    Iti doresc concediu placut.Abia te astept sa te intorci , ca sa pot citi ce sapunuri a .i mai facut.si ce flori au mai inflorit prin gradina.Te pup Diana

Lasă un răspuns

