Mayte-sapunurile perfecte

Tot colindand alene pe bloguri cu sapunuri, mi-a atras atentia in mod deosebit unul , pe care trebuie musai sa vi-l dezvalui si voua, intr-un post separat, acesta!

Este vorba despre Mayte, o fata din Madrid, extrem de talentata in ale sapunariei si daca imi doresc ca sapunurile mele sa arate candva intr-un anume fel, atunci in mod cert as vrea sa arate la ale Maytei.

Am selectat cateva sapunuri, cu mare dificultate, pentru ca toate sunt extraordinare, as zice perfecte.

Ati amutit? Si eu la fel.

Sapunari, uitati-va pe blogul Maytei si luati aminte! Asa trebuie sa arate sapunurile handmade! 🙂 Eu una nu-mi mai pot lua ochii de la ele! :D)))

Despre Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Sapunuri și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

10 răspunsuri la Mayte-sapunurile perfecte

  1. mihaelacp zice:

    Eu nu amutesc asa usor, cu una, cu doua 🙂 . Imi plac sapunurile, dar cred ca sunt si altele si mai si. Ceea ce arata ca in sapunărit, tot timpul apare cate o provocare , mereu e ceva nou de incercat, o forma noua sau combinatie noua de realizat si apoi de depasit si mers mai departe. Asa ca…de ce sa-ti para rau ca ai fost atinsa de mestesugul sapunaritului , cum ziceai intr-un post mai devreme (ca nu sti daca sa-ti para rau sau…)?

    • Alexandra zice:

      Mihaela, nici eu nu amutesc usor, crede-ma. Insa cum acum stiu cate ceva despre mestesugul sapunaritului, imi dau seama dintr-o privire daca e ceva de calitate sau nu. iar fata asta e o artista . Si nu ma refer doar la designul sapunurilor, ci si la textura lor. Poate ai vazut cat sunt de fine/… Mai mult ca sigur are si ingrediente foarte bune, mai bune decat ce e la noi cel mai bun…
      Mai sunt sapunuri, dar mie aste-mi plac cel mai mult din ce am vazut, chestie de gust.
      Cat priveste parerea de rau, sunt momente cand ma bucur ca fac sapun, in primul rand pentru familia mea, si sunt momente cand as vrea sa ma las, pentru ca pasiunea asta inghite foarte multi bani si foarte mult timp. Inca ma gandesc ce voi face in viitor.

  2. cafeauata zice:

    Am inceput – in sfarsit! – cu sapunul cu cafea si scortisoara. Pentru mine este OK, dar se pare ca la alt ph (al sotului meu), usuca putin pielea. Nu-i bai, macar il folosesc doar eu!
    Vreme buna sa ai la mare si sa te gandesti si la mine…

    • Alexandra zice:

      Mai degraba exfoliaza si scortisoara este raspunsatoate pentru asta. Sapunul ala e anticelulitic si exfoliant.
      Inca n-am plecat la mare, astept sa se indrepte vremea, dar mersi

  3. Geta zice:

    Alexandra, desingnul sapunurilor este foarte frumos dar, pina nu ai bucata in mina sa te speli cu ea nu poti sa stii cit e de bun.
    Eu am facut cu multi ani in urma sapun la rece doar cu untura curata de porc fara sa cintaresc ingredientele ca nu stiam pe atunci de tabelul de calcul. Topeam soda in lapte de vaca si dadem finete sapunului cu galbenus de ou. A fost foarte bun si fin, singurul defect a fost cenusa de soda formata la suprafata sapunului….ca nu stiam ca sapunul trebuie invelit.
    Si, am primit acum citeva luni o bucata de sapun de masline de la cineva care a fost in concediu in Grecia si l-a cumparat de la tarabele pentru turisti. L-am desfacut repede sa ma spal cu el, era de culoare verde, cind a luat contact cu apa mi-a mutat nasul din loc, nu-mi venea sa cred, mirosea a detergent, nu puteam efectiv sa mai respir de mirosul ala patrunzator.

    • Alexandra zice:

      Am patit si eu asa cu un sapun de masline din Cipru. Groaznic, groaznic! Putea a ranced, nu curata si nu facea pic de spuma. Binenteles ca l-am aruncat.
      Cat priveste designul, un sapun frumos, nu are cum sa nu fie si bun. O caramida diforma si mancata ca de molii, care se vede in poza ca e sfaramicios, plin de cenusa de soda, ori dimpotriva, pietroi, iti este clar ca nu e bun. Parerea mea este ca cine se preocupa de forma, mai intai s-a preocupat de calitate. Dar e numai o parere…

  4. cicris zice:

    superbe dar nu imposibil de facut ! incercam si noi?

  5. cicris zice:

    intra de exemplu,pe lovinsoap.com si o sa vezi !

Lasă un răspuns

