Idei de vacanta-sapun cu loufah

Am inceput sa-mi fac bagajul, ma pregatesc de un concediu de o saptamana la mare si aseara ma gandeam ce sapun sa-mi iau cu mine. Biine, ce sapunuri!🙂 As opta pentru unul cu menta, pentru dimineata, care sa dea trezirea mai repede, sa prindem ultravioletele si unul cu lavanda pentru seara , ca  sa dormim ca pruncii.Binenteles, inca unul cu trandafiri, de rasfat, inainte de cina pe faleza! Mmm, abia astept sa stau cu burta la soare!

Tot uitandu-ma la familia Mentoleanu, am constatat ca sunt cam cuminti, n-au nimic spectaculos, sunt obisnuiti si aproape cam plicticosi, asa ca, de ce nu sa le introducem in familie un junior mai nonconformist? Zis si facut.

Am luat formele de briosa, dar de data asta nu le-am mai pus in formele de trandafiri, cum am facut cu briosele alea albe, cu petale de roze, ci in formele de silicon dreptunghiulare.(Apropo, nu vrea nimeni trei bucati? ) Au capatat astfel o forma alungita, destul de inedita pentru o briosa, dar ergonomica pentru un sapun. M-am mai gandit sa-i adaug in interior niste cocos macinat, colorat verde de data asta, pentru o exfoliere de nadejede, burete natural de loufah, tot pentru scrub, argila verde, detoxifianta, spirulina, ulei esential de menta, tea tree ( mai mult tea tree, ca nu se stie ce bacterii umbla pe la mare, plus ca se transpira mult) si eucalipt, sa-i dea accentul de mentolat. Deasupra, ca nu puteam sa-l las in capul gol, sa faca insolatie, i-am pus razuiala din ” Gradina aromata”, un sapun tot cu menta, care are si frunze de menta in el si inca un pic de cocos.  Cu ocazia asta isi va aduce aminte de gradina de acasa la care trebuie sa se intoarca dupa terminarea vacantei. Ca uleiuri, pe langa uleiurile de baza, am mai pus ulei de samburi de struguri, ulei ce se foloseste la creme sa inlature aspectul grasos, fara sa usuce pielea insa. Un sapun carevasazica pentru tenul gras si normal.

Buuun, sa incepem:

Am incercat sa maruntesc loufah  cu rasnita, dar ce credeti ca s-a lasat? Nici vorba!? Asa ca a trebui s-o rup cu mana, fir cu fir.Munca de chinez. La faze de-astea mi-ar prinde bine un ajutor necalificat.😀

Maine dimineata vedem cum a iesit.

Gata, pauza s-a terminat, inapoi la calcat rufe!😀

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Ingrediente, Plante in sapunuri, Sapunuri și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

7 răspunsuri la Idei de vacanta-sapun cu loufah

  1. cicris spune:

    arata super! daca n-as sti ca e sapun as zice ca e prajitura… cu lufa? brr.. bine ca-i sapun:)
    sambata am facut si eu un sampon solid – daca doresti vezi cicrissoap.wordpress.com

  2. mihaelacp spune:

    Ce inseamna sa fii sapunar! Cand pleci in vacanta nu te gandesti (numai) ce rochii sau tricou, pantofi, sa iei, ci te gandesti la sapunuri. O mai fi cineva care sa aiba la hotel in baie, aliniate frumos la chiuveta trei sapunuri diferite , pentru toate perioadele din zi?
    Si nu stiam ca sapunul de lavanda are efect linistitor….de-aia sunt eu mai adormita de la o vreme🙂.
    Lufa nu se putea taia cu foarfeca?

  3. emi spune:

    Esti foarte ingenioasa.Te urmaresc cu placere si interes. Si eu fac sapunuri sint mai incepatoare.
    Vacanta placuta.Emilia.

  4. Dani spune:

    Frumos, frumos ! Arata foarte racoros ! Ia uite, cum ma inspira sapunurile tale, ies rimele, fara sa ma gindesc !

Lasă un răspuns

