Provizii

Omul prevazator isi face provizii, de orice fel, provizii sa fie! Asa ca eu, prevazatoare cum…nu sunt, am inceput din timp sa-mi fac provizii de plante pentru sapunurile de la iarna.Inca mai fac provizii, pentru ca multe din plantele pe care intentionez sa le folosesc in viitor sunt inca mici, dar vine curand si vremea lor.

Am inceput cu florile: trandafiri, lavanda si galbenele.

Urmeaza frunzele de plante aromatice: busuioc, menta , cimbru,  salvie si rozmarin.

Mmmm, imi si imaginez ce arome vor fi pe-aici, prin casa!

Sa fiti sanatosi, frumosi si la punga grosi!😀

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Plante in sapunuri. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Provizii

  1. DANI spune:

    Asa-i, trebuie gindit din timp ! Vara, sanie si iarna, car !

  2. otilia spune:

    Maiculita ce mirosuri o sa ai in casa, nu mai prinzi picior de molie🙂 Ca sa nu mai zic ca fac bine si la nervii nostri biciuiti de calculator🙂

Lasă un răspuns

