Sapunul de weekend

V-ati saturat de trandafirii mei? Si ce daca! 😀 Eu inca mai fac, ca mai am si petale si trandafirasi pitici uscati. Asa ca sa nu va suparati daca intrati pe aici si dati tot de trandafiri, pana mai spre toamna, incolo… 🙂

Trandafirasii i-am recoltat infloriti la maxim si i-am uscat cu capul in jos, sa le ramana forma. I-am legat de codite cu o ata si i-am atarnat de ghidonul de la bicicleta, in garaj. :D)) Am adus langa mine si cateva petale, in caz ca mi-ar mai fi trebuit sa completez. Nu mi-a trebuit, ba inca mi-au ramas vreo doi.

Grasimile folosite: ulei de masline, de cocos, de palmier si un regal de unt de shea si unt de cacao, ca la asa sapun, merita! Apoi uleiuri esentiale de geraniu, portocale si doar cateva picaturi de ylang-ylang, care are o aroma cam tare. Pentru decorat, in afara trandafirasilor am mai folosit cocos macinat, colorat. A, si argila roz, care spre deosebire de cea rosie, e roz, nu cacaniu-maro!

Stratul cu argila roz…

…peste care am pudrat un strat subtire de cacao.

Maine il tai, asa ca daca va intereseaza cum a iesit, va astept tot aici.

Vine furtuna! 😀

Despre Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Sapunuri, Sapunuri cu trandafiri. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Sapunul de weekend

  1. otilia zice:

    Imi place (cum altfel?), observ ca trandafirasii s-au uscat foarte frumos! Asteptam cu nerabdare sa vedem cum e taiat!

  2. otilia zice:

    Pe la Iasi a fost furtuna, ne-a plouat de ne-a zapacit, tocmai ce trebuia gradinii ca era o uscaciuneeee

    • Alexandra zice:

      In sfarsit! Bravo! Auzisem eu ca e seceta mare la voi!
      Si aici a prins bine ploaia, ca se uscase iarasi pamantul si oricat ai uda, tot nu face cat o ploaie buna.Si cat sa uzi, ca numa pe la 8 seara se putea iesi in gradina, atat de cald a fost zilele astea.
      Acum insa s-a racorit binisor.

Lasă un răspuns

