Sapun lichid

Sau gel de dus. Sau chiar sampon.

Am facut, in sfarsit.

Am o multime de sapunuri facute mai pe la inceputuri, care desi bune, arata nasol. Ori eu in nerabdarea care ma caracterizeaza, le-am dezvelit prea repede si au capatat imediat o crusta albicioasa pe deasupra. N-am putut  iesi in lume cu ele ca mi-as fi stricat „firma”, iar pe de alta parte nici nu m-am indurat sa le arunc ( desi cu unele asa am procedat in desele si trecutele mele  excese mele de furie sapunistica :D) Initial am vrut sa le retopesc , sa le rebatch, cum s-ar zice , da’ ce, credeti c-a iesit ceva frumos? Nu, dimpotriva, a iesit un maglavais diform, cu o culoare nedefinita si un miros ambiguu.

Asa ca azi m-am hotarat sa incerc sa fac din doua sapunuri, unul cu lavanda si celalalt cu menta, un sampon, sau sapun lichid, sau cum ziceam, un gel de dus. De fapt am vrut sa testez fabricarea unui sampon lichid, dar pe care l-as face chiar din sapunul pentru par existent deja, a carui reteta este personalizata pentru par si scalp.

Si ce-am facut? Am dat pe razatoarea mare, sa mearga mai repede, sapunurile respective, dupa care le-am pus in apa fiarta si le-am mai pus apoi un pic pe foc. Binenteles ca s-a topit si s-a format o pasta mai subtire, dar care ar fi putut fi bine-mersi mai vartoasa, daca as fi pus fie mai putina apa, fie mai mult sapun.

Arata cam asa:

Acum mai trebuie sa-l si incerc, desi n-are cum sa fie diferit de  sapunul  solid, din care provine. Doar ca e mai usor de folosit.

 

 

 

 

 

 

 

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Sapunuri. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

