Prima recolta de lavanda

Una dintre lavande a inflorit draga de ea si cu toate ploile care au bantuit pe aici in ultima vreme, ea se tine bine. Azi cand am ajuns acasa m-am si dus sa culeg cateva spice, mai inflorite, facand o concurenta acerba albinutelor care roiau in jurul ei. Le voi pune la uscat asa, in manunchi, cu capul in jos, intr-o camera intunecoasa, dupa care le voi depozita intr-un saculet de panza. Citeam undeva ca pernele umplute cu flori de lavanda ar fi cel mai fain si mai parfumat somnifer natural. Cred c-am sa incerc sa-mi  fac si eu una micuta pentru perioadele de stres maxim .😀

Pana atunci insa strang florile de lavanda in vederea confectionarii unor sapunuri frumoase si eficiente, cu ulei esential de lavanda si inca nu va spun ce idei mai am, ca mai am! :)  Veti vedea la momentul potrivit.

O dupa amiaza cat mai placuta!

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Plante in sapunuri și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la Prima recolta de lavanda

  1. cafeauata spune:

    Am mai spus eu ca tot cate o prezentare o sa fie pe la tine! Nu ma voi plictisi pe-aici… Multumesc, Alexandra!

    • Alexandra spune:

      Hai sa traiesti, Cafeluto!
      Cand ai de gand sa te speli cu sapunurile alea, sa-mi zici si mie cum a fost??😉 Vezi ca au termen de valabilitate cam un an!😀
      Acum, serios, uleiurile esentiale se volatilizeaza in timp, deci sfatul meu e sa le duci la baie. Sunt ele frumusele, dar trebuie sa le folosesti fara mila.

  2. otilia spune:

    Placut vazului si mirosului, ai o gradina fermecata, iti da de toate🙂

  3. madalina spune:

    FELICITARI PT TOT CE REALIZEZI!Datorita tie m-am apucat de facut sapun,mi-ai demonstrat ca se poate!

Lasă un răspuns

