Briose cu… trandafiri


Nu sunt de mancare, sunt de spalare!😀

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Sapunuri. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

9 răspunsuri la Briose cu… trandafiri

  1. diana spune:

    Buna Alexandra. Sant foarte frumoase briosele.cred ca virusul cu sapunul se ia.Glumeam dar toate sapunelele sant nemaipomenite.Iti doresc multe productii de sapun. Te pup Doina.

  2. cafeauata spune:

    Felicitari pentru magazin!!! Sa fie intr-un ceas bun!

  3. otilia spune:

    Faine tare, super idee, de mare efect ! Imi inchipui ca si miros pe masura🙂

  4. Mihaela spune:

    Tentant si apetisant . Sigur nu e bomboana raffaello ?

  5. Tudorache Gabriela spune:

    Formele de briose sunt din silicon?

  6. mihaelacp spune:

    Nu cred, eu parca am vazut ca sunt forme obisnuite de prajitura . Cine s-ar fi gandit sa faca in ele sapun🙂 ?
    Oricum, cred ca e editie limitata.

    • Alexandra spune:

      Este o editie foarte limitata, ca de unde atatia trandafiri pitici? Ca aia care erau i-a morflocit ploile astea nesuferite. Norocul meu ca am pus la uscat cativa, asa intr-o doara!
      Formele chiar sunt de silicon, sunt alea cu trandafiri si am pus in cavitati hartie pentru briose, ca daca faceam forma de roza, nu mai puteam pune trandafirasii.

Lasă un răspuns

