Lavanda cu unt de Shea-reloaded

Din prima transa de sapunuri cu ulei esential de lavanda si unt de Shea mai am doua, care sunt pe Breslo si la care nu mai am acces, asa ca aseara, am mai „framantat” un kil de sapun.In poza de sus se vede cum  am amestecat jumate din compozitie cu de acum celebra combinatie argila verde-colorant alimentar natural. Dincolo am pus putina argila alba.

Turnat in forma arata foarte apetisant. Creme a la creme.

Vedeti, e un pic verzuliu.

Asta a fost aseara.

Azi, acum adica, e taiat deja. E la fel de fin ca precedentul, ce mai, untul de Shea isi merita banii! Chestia e ca cei cu tenul gras n-ar trebui sa-l foloseasca, pentru ca ingrasa pielea si mai mult, in schimb pentru cei cu tenul uscat sau normal e un adevarat deliciu!

Cand va veni vremea sa-l duc la magazin, am sa-i fac niste poze mai artistice.

O seara buna!

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Sapunuri, Sapunuri cu lavanda și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Lavanda cu unt de Shea-reloaded

  1. redsky2010 spune:

    m-am pus la curent cu ce ai mai vrajit pe aici, frumos arata petalele de trandafiri ca decor, cred ca miros bestial!
    we placut!

  2. Anca spune:

    Cat de fin a fost acest sapun!! L-am terminat deja😦
    Mai vreau! Mai faci? :*:*:*:*:*

Lasă un răspuns

