O poza frumoasa

Ca tot vorbeam mai devreme despre lavanda, ca stau cu ochii pe ea sa infloreasca, azi am desoperit in gradina cateva floricele si le-am si inhatat, sa le fac o poza pentru posteritate. Si cum n-am vrut sa le las singure, sa nu se ofileasca, am pus alaturi de ele si doua sapunuri cu ulei esential de lavanda ( si unt de Shea). Le sta bine impreuna, ce ziceti?🙂



About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Ingrediente, Sapunuri, Sapunuri cu lavanda și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

12 răspunsuri la O poza frumoasa

  1. Roxana Chita spune:

    Cu siguranta da😉

  2. mihaelacp spune:

    Ceea ce este de apreciat la tine, pe langa alte calitati, este ca tu te induri sa rupi flori sau petalele lor. Eu cand vad o floare rupta din gradina mea , cred ca ma schimb la față. Una dintre fetele de la birou mi-a si zis o data ca sunt zgarcita cand mi-a cerut cateva crengute de liliac sa ia acasa si i-am spus sa le lase acolo ca sunt mai frumoase vii , pe locul lor mamă.
    Singurele de care nu ma supar sunt frunzele sau fructele anume destinate pentru consum , cum ar fi frunze din plante aromatice , ori alte roditoare comestibile.
    Fotogenice sapunurile cu lavanda. Ai impresia ca sunt argintii pe laterala , tratate cu cine stie ce potiuni fermecate🙂.

    • Alexandra spune:

      Mihaela, sa-ti spun drept, pana anul asta , cand am dat in boala sapunurilor, nu rupeam nici eu nimic. Asa faceam si eu, rar mai taiam cate un trandafir si cu mare strangere de inima. Lalele n-am dat flori deloc, in schimb de bulbi mi-am umplut toti vecinii. Dqar uite, omul se schimba, ori isi schimba prioritatile si pentru a-mi satisface dorinta fierbinte de a face un sapun frumos sunt in stare sa sacrific cateva flori. Acum de exemplu rup la galbenele, bietele de ele…

  3. Loredana spune:

    frumoase si florile si sapunurile!

  4. DANI spune:

    Superba combinatia ! Alexandra, sapunurile le pozezi extra- super !!!

  5. Alexandra spune:

    Daca zici tu,care esti o maestra a artei fotografice, atunci asa e!
    Si multumesc!🙂

  6. anca spune:

    Alexandra, am primit sapunurile in sfarsit, le-am folosit si-mi plac tare mult, asa cum ma asteptam. arata f bine, miros f bine iar dupa prima spalare mainile mele sunt foarte catifelate. de abia astept sa le folosesc mai pe seara, dupa ce termin cu munca la gradina. am vrut sa-ti las un feedback pe breslo dar nu stiu de ce la ora asta sunt cam confuza si nu am gasit cum sa o fac. ti-am trimis un mesaj in schimb.
    oricum multumesc si pentru bonus… super-bonus pot sa spun.
    spor la treaba in continuare, la cat mai multe sapunuri.

Lasă un răspuns

