Promotie de vara!

Cum am vazut ca multa lume face promotii de tot felul, m-am gandit ca n-ar strica sa fac si eu una, mai ales ca se apropie concediul si pe de o parte, voi aveti nevoie de un sapun de rasfat , iar eu de ceva banuti in plus. :D)))  Sunt sincera, ce vreti!🙂

Asadar, lume, lume, in perioada 15-30 iunie, Alexandra face promotii la produsele din magazinul ei, astfel:

-la 5 sapunuri cumparate, primiti unul in plus;

-la 10 sapunuri cumparate, doua sapunuri  in plus si uitati de taxa de transport, caci o voi plati eu. Daca sunteti din Bucuresti si oricum nu platiti taxa, caci stiti ca ne intalnim sa vi le inmanez personal, dau eu cafeaua!🙂

Bine, eu oricum pun in fiecare pachet cate un sapun mai mic in plus, fie ca e vorba de clienti noi , vechi, cunoscuti sau necunoscuti, pentru ca imi place mult sa daruiesc, dar am zis sa fac promotia oficiala.

 

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Sapunuri și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

17 răspunsuri la Promotie de vara!

  1. Ana spune:

    Buna. Am cateva intrebari.
    Daca promotia incepe pe 15, trebuie sa fac comanda numai in aceste zile ca sa intre in oferta? unde fac comanda, p breslo? si cum stabilesti ce sortiment de sapun intra cadou?
    Si ma intereseaza de cat timp folosesti propriile tale sapunuri si daca exista vreun risc de iritatii sau altceva? Mi se pare ca folosesti multe uleiuri si as vrea sa stiu cat de sanatoase sunt cu adevarat.
    Multumesc.

    • Alexandra spune:

      Buna, Ana, bine ai venit.
      Da, comanda o faci pe Breslo incepand de pe 15 si imi lasi mesaj ce sapun/sapunuri vrei ca bonus. Orice sapun intra la cadou, ce iti place tie mai mult.
      Sapunurile le folosesc de sase luni. Iritatii pot produce numai uleiurile esentiale si numai in cazul in care suferi de vreo alergie, sau o boala mai ciudata, ori daca esti insarcinata sau alaptezi. Si nu toate uleiurile esentiale, ci numai unele, mai puternice sau cu anumiri compusi alergeni, desi naturali. Uleiul de arahide este cam singurul care poate da reactii alergice celor predispusi, de aceea eu nu-l folosesc. Uleiurile sunt vegetale, deci nu vad ce contraindicatii ar putea avea, dimpotriva, sunt benefice pentru piele, hidratante, hranitoare si emoliente. N-as vrea sa spun ce pot face sapunurile din comert, adica detergentul solid, cum il mai numesc eu si cum este de fapt, pentru ca nu asta e scopul acestui blog, dar daca tot m-ai provocat, maine am sa fac un post numai pe tema asta.
      Asa ca te astept si maine!🙂
      O seara buna

      • Ana spune:

        Buna. Chiar nu am avut nicio intentie sa te provoc😀 Stiu si eu de sapunurile din comert, ceea ce te rog este sa-mi recomanzi sapunurile care sunt mai potrivite si pentru perioada in care as fi insarcinata si pentru pielea sensibila. Multumesc.

      • Alexandra spune:

        * Chiar daca sunt remedii naturale, uleiurile esentiale nu sunt recomandate sub nici o forma femeilor insarcinate si nici persoanelor cu piele foarte sensibila sau care se stiu alergice la un anumit ulei esential.
        Uite si link-ul: http://www.terapienaturista.ro/article/33872/Uleiurile-esentiale-si-importanta-lor
        Dintre toate uleiurile esentiale, lavanda ar fi cel mai inofensiv si in acelasi timp cel mai valoros ulei esential. Dar depinde si de gust… printre sapunurile mele sunt cateva cu lavanda, ai de unde alege. Iar daca il vrei pe cel mai simplu, acesta este Just lavander, pentru puritani, cum am scris mai demult.
        Mie personal imi place Natura si Catina si suc de morcovi, dar pe de alta parte, au ulei esential de citrice, care poate da alergii. Depinde de fiecare, ce prieste unuia, poate dauna altuia. Tu trebuie sa stii mai bine ce ti se potriveste. Eu as putea sa-ti trimit mici mostre din ce mai am eu aici, in cadrul unei comenzi, numai sa te hotarasti.
        Cat priveste provocarea, voiam demult sa scriu despre sapunurile naturale si rolul lor, dar nu mi se ivise ocazia.😀
        Oricum, am sa aman pe alta data, din lipsa acuta de timp…
        Si pregatesc un sapun pt copii, cu ulei de galbenele si miere, fara ulei esential, ala cred ca ar fi ok!
        Numai bine!

  2. Ana spune:

    Ultima intrebare: acest sapun pentru copii o sa il faci pana pe 30 iunie ca sa intre in promotie?
    Multumesc!

  3. Ana spune:

    Ultima intrebare: acest sapun pentru copii o sa il faci pana pe 30 iunie ca sa intre in promotie?
    Multumesc! si pretul sapunului este in functie de gramaj?

  4. Alexandra spune:

    Deci erau de fapt doua intrebari.🙂
    Pretul e 10 lei/bucata, si niciun sapun de-al meu nu are sub 100 de grame. Si la fiecare comanda mai pun un sapunel mic in plus.
    Un sapun fara ulei esential, fara nici un fel de colorant, nici macar natural, este sapunul cu ceara de albine.
    La prima intrebare ti-am raspuns mai jos.

  5. diana spune:

    Buna. Uite ca in sfarsit am intrat si eu.Daca as putea mi-as cumpara din toate sapunurile cate unul.Imi plac toate,sant nemaipomenite.Mai ales cele cu trandafiri sant preferatele mele.Alexandra sa nu mai zici ca tac chitic.Te pup Doina

    • Alexandra spune:

      Asa, Doina! Nu mai zic, gata!😀
      Si preferatele mele sunt tot cele cu trandafir, dar si lavanda. Si miere. Si menta… Si toate, vorba ta. Dar in primul rand trandafiri!
      La baie am vreo sase si ma spal cu toate odata! :D)))
      Sa-mi dai de stire cand ajung sapunurile!
      Te pup si eu inapoi!

  6. Nicole spune:

    Draga Alex,

    Cand te vedem pe la targuri in Bucuresti? Uite, in wk acesta este un targ la Muzeul Bucuresti, tare as vrea sa ne vedem la fata. Oricum, cand mi se termina sapunurile, tu esti prima pe lista pentru urmatoarele. Foarte bine arata sapunurile tale…esti o mica artista🙂

    • Alexandra spune:

      Nicole, pana una-alta ma poti vedea aici:
      http://gradinavisata.wordpress.com/2010/12/30/30-decembrie/
      Asta-s !
      Cat priveste targurile… nu stiu. Dar ne putem intalni ” oricand poti tu si…cand vreau eu” , hehe! Nu serios, nu vad care ar fi problema sa ne cunoastem, doar daca nu stai departe de Bucuresti.

      • Nicole spune:

        Stau chiar in Bucuresti, desi mi-as fi dorit sa stau la casa, dar unde gasesti sa inchiriezi in Bucuresti sau imprejurimi casa cu 2 camere (caci nu ne trebuie mai mult) care sa arate cat de cat bine???? Asa ca suport betoanele si vecinii galagiosi….uf. Dar o sa ne vedem la prima mea comanda de la tine….
        Apropos…se vede din poza ca ai inima tanara si spiritul vesel.

  7. Alexandra spune:

    In cazul asta ne vedem cu siguranta.
    Deci…se vede! :D)) E bine!🙂

  8. Ana spune:

    E obligatoriu sa dau comanda p breslo? nu as putea sa-ti dau mail?chiar nu vreau sa imi scriu toate datele pe breslo.

  9. Ana spune:

    Multumesc mult de tot!

Lasă un răspuns

