Pentru ca nu ma pot satura de trandafiri

Si pentru ca nici n-am avut rabdare pana in weekend, aseara am mai confectionat unul. Cu ulei de masline, cocos, palmier si unt de Shea, argila alba, verde si rosie, ulei esential de geraniu si binenteles, petale de trandafir parfumat din Gradina visata.

Sunt eu talentata , sau ce?😀 Ca daca nu ma lauda nimeni, macar eu s-o fac, doar e blogul meu, he, he!

Idei de sapun cu petale de trandafir mai am vreo suta, cam tot atat cat si bani in buzunar, asa ce voi cam sta bland ceva vreme… Doar ca am un ulei esential de grapefruit, din import si care miroase ca un grapefruit proaspat desfacut! Cum sa nu-ti pui manusile de cauciuc si sa mixezi niste uleiuri fine? Cum? Si mai am inca unul de lavanda, ca iar ma bantuie lavanda. De ce? Pai mai are nu mult si infloreste!

Deci, s-ar putea sa am de lucru.😀 Intre o ciorba si o mancare de fasole galbena cu pui si marar mult , bag si un sapun, ca il fac mai repede decat as face un chec simplu, cu cacao.🙂

Un sfarsit de saptamana asa cum vi-l doriti!

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Ingrediente, Plante in sapunuri, Sapunuri, Sapunuri cu trandafiri și etichetat , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

8 răspunsuri la Pentru ca nu ma pot satura de trandafiri

  1. Mihaela spune:

    Nu pot sa cred! Alta frumusete!
    Sa stii ca eu te cred ca ai devenit pasionata de sapunuri. Eu numai cand le vad si ma entuziasmez, dar tu…care le si prepari, Zâna sapunurilor🙂 . Te rog sa-mi pui si mie deoparte cate unul din fiecare , vreau sa incerc din fiecare reteta a ta, si te rog sa nu ma consideri o straina in mainile careia nu sti ce vor pati săpuneii tăi . La mine sunt in maini bune si eu ii apreciez si pe ei si pe cea care ii produce . Si daca voi avea rabdare sa descarc pozele din aparatul foto in seara asta (nu am mai descarcat de vreo juma de an) , o sa trimit si eu un trandafir ca am vazut ca nu ai ca al meu/ai mei .
    Aaa si inca o idee mi-a venit in urma cu vreo doua seri dar m-am abtinut ca tocmai patisei cu hotii de trandafiri. Ai putea sa folosesti si petale de macesi , daca nu vrei sa strici (tu) trandafirii tai frumosi.
    De ce trebuie sa treaca 3 saptamani inainte de a folosi sapunul? Ca sa se usuce el mai bine , ori ca sa se evapore ceva …substante care altfel ar dauna ?
    Te felicit si pentru acest nou sapun .

    • Alexandra spune:

      Mihaela, sunt pasionata, cred ca si putin obsedata!😀
      Lasat sa se usuce trei, chiar patru saptamani ( uneori si mai mult, cum a fost cazul unui sapun cu mult ricin, gras si care ” sangera” glicerina naturala), sapunul tine mai mult, nu se topeste repede. Insa el poate fi folosit chiar de a doua zi, in 24 de ore orice urma de soda dispare, asta , binenteles daca reteta e buna si nu se pune prea multa soda. Eu oricum pun in retelele mele mai putina soda cu 5, 8, chiar 10 % decat ar fi necesar pentru saponificarea completa , asta pe de o parte ca sa fiu sigura ca sapunul e inofensiv, iar pe de alta parte ca sa fie mai bland cu pielea .
      Ma bucur ca-ti place!🙂
      In cazul asta mai fac!🙂
      Si astept cu nerabdare poza!
      Te imbratisez cu drag

  2. Georgiana spune:

    deci esti tare! sa mor io daca nu-s amorezata de sapunurile tale!!!!!!!!!!!

  3. virusverbalis spune:

    Il mananc si far da clabuc… :))

  4. Adina spune:

    Arata senzational sapunurile. Felicitari. As vrea sa imi fac si eu timp zilele astea sa incerc sa „mesteresc” niste sapunuri ca ale tale.
    Sunt fan sapunuri handmade, le folosesc de ani de zile. Momentan folosesc un sapun cu ulei de masline si Iasomie de la Cristinne Cosmetics, primit cadou. Sunt foarte multumita de el, mi-a parfumat toata baia.
    Dupa ce il termin promit sa incerc si un sapun de-al tau😉

    • Alexandra spune:

      Multumesc, Adina!
      Si eu sunt incantata de sapunurile mele, ba chiar mai mult decat incantata! Acum stau si ma intreb cum de m-am putut spala mai mult de 40 de ani cu altceva! :D)))

Lasă un răspuns

