Fara titlu


M-am gandit, m-am tot gandit ce titlu sa pun acestui post si pana la urma am hotarat sa-l las fara niciun titlu.

Asa arata sapunul meu cu petale de trandafir si va marturisesc ca nu ma asteptam sa iasa asa frumos. Am avut emotii la taiere ca petalele vor scrijeli sapunul, dar l-am pus usurel cu petalele in jos , avand grija sa nu le tuflesc, adica am taiat cat am putut de rapid si …voila!

Cred ca e cel mai dragut sapun al meu. Sunt foarte incantata! In weekend mai fac unul, un pic altfel.

Va pup!🙂

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Plante in sapunuri, Sapunuri, Sapunuri cu trandafiri și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

12 răspunsuri la Fara titlu

  1. DANI spune:

    Arata foarte atragator, Alexandra !!!

  2. Eu as fi pus titlul: La vie en rose, dar la ce ai patit azi…

    • Alexandra spune:

      La vie en Roumanie!😀
      Hai ca mi-am mai revenit, dar parca-l vad pe nemernic cu foarfeca in mana, taind cei mai frumosi trandafiri. pe unii i-a chelit de tot, Dana!

      • Imi inchipui cum te simti.
        Nenorociti sunt unii. Mai mult din rautate fac lucrurile astea ca nu cred ca s-a imbogatit din ce a luat de la tine.

      • Alexandra spune:

        Cred ca i-am banuit gresit pe amaratii aia doi, de fapt altcineva a fost, un vecin la care ma asteptam cel mai putin. Binenteles ca nu se imbogateste, dimpotriva, cine recurge la chestii d-astea , ii merge rau. Asta e, acum caut camere de luat vederi pe net.

  3. cicris spune:

    imi place.!
    dunga mai inchisa la culoare cu ce e facuta?

  4. Mihaela spune:

    Si de trandafiri, dar de pui…ce rau imi pare mie!
    Sapunul insa e foarte frumos. Peste trei saptamani sunt pe lista de amatori doritori si pentru asta , si pentru altele .

  5. Constantin spune:

    Postul fara titlu si eu fara grai. Rareori mi se intampla sa raman cu gura cascata la o fotografie. Acum s-a intamplat. Arata intr-un mare fel. Nu ma pune sa traduc ce-am vrut sa spun.🙂 FELICITARI!

Lasă un răspuns

