Sapunuri cu lavanda-tot pe Etsy

Eu una ma innebunesc dupa lavanda, atat dupa planta, care e spectaculoasa, cat si dupa aroma de lavanda.Sa nu mai amintesc de virtutile uleiului esential de lavanda, care dupa unii ar fi cel mai valoros, din punct de vedere terapeutic. Am in colectia mea cateva sapunuri cu ulei esential de lavanda, dar parca tot nu sunt de ajuns. Asa ca de cate ori am ocazia, deschid Etsy si ma uit lung la acele sapunuri care mie-mi plac mai mult si mai mult si-mi spun in gand: lasa ca fac si eu, tot asa, ba poate chiar mai frumoase.

Pana una-alta, va las sa va delectati cu cateva poze cu sapunuri cu lavanda de pe Etsy,cele mai frumoase din 80 de pagini, dupa gustul meu, iar  eu ma duc sa-mi fac un dus in compania unui  sapun de lavanda, ca sa dorm bine!🙂


About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Sapunuri. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Sapunuri cu lavanda-tot pe Etsy

  1. Mihaela spune:

    M-am uitat si eu pe etsy ; e ceva oferta de sapunuri pe acolo .
    Si ma gandeam, adica… ne lasi sa ne uitam, sa ravnim? Sau alegem un model, iti dam comanda si ne realizam si noi visul american? 🙂

    • Alexandra spune:

      Ooof, ma uit si eu la ele si ma minunez. Pana la urma n-ar fi cine stie ce, doar ca pe la noi e greu sa gasesti niste ingrediente ca lumea, pana si aici e cu interventii si pile., hehe!
      Eu ma stradiu sa fac sapunurile si frumoase, nu doar bune, ca e pacat cand ai niste ingrediente atat de scumpe in el, sa nu arate si bine. Adica si bogat si frumos|😉

Lasă un răspuns

