Petale de trandafir

In ideea confectionarii unui sapun cu trandafir, azi am iesit in gradina la vanatoare de petale , inarmata cu o foarfeca.

N-am mai uscat petale de trandafir, asa ca  n-as vrea sa va spun cum am facut, sa va luati dupa mine si apoi sa-mi bateti obrazul…:)

Trandafirii din care am cules petale sunt urmatorii:

Si inca de la doi pitici, unul galben iar altul roz, dar ale caror poze mi-a fost lene sa le mai caut. 🙂

Stiu, sunt putine, dar vreau mai intai sa vad cum se comporta si daca e ok, am toata vara la dispozitie sa adun petale de trandafiri. Si toata iarna sa fac sapun! 😀

Despre Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Ingrediente, Sapunuri și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la Petale de trandafir

  1. Mihaela zice:

    Si eu am pus azi la uscar petale de trandafiri, tot pt prima data…..

  2. amaliasavin zice:

    Am urmat sfaturile , chiar daca este destul de tarziu si a venit frigul am avut cativa ,, lenesi ,, care au inflorit mai tarziu , iar altii de mai multe ori.Sau uscat super ok, multumim de sfaturi .Si intentionez sa le bag in noua mea sarja de sapun, cu toate ca imi cam este frica ca nu imi va iesi un roz frumos doar cu argila rosie , dar indiferent ce o fi oricum e mai bun ca de pe ,, raftul din magazin,, . Multa sanatate si spor in toate ( mania mea este gradina, sapunul , pictura , etc. daca vrei sa vezi amely.sunphoto.ro. sa auzim numai de bine.

Lasă un răspuns

