Sapun cu sare de mare -alte poze

Asa cum ziceam aseara, sapunul cu sare de mare trebuie scos din forma si taiat in aproximativ 12 ore. Cred ca nici daca mi-as fi vopsit parul n-as fi avut o precizie mai mare, pentru ca fix la 12 ore dupa ce l-am facut, l-am scos si l-am taiat. Prima senzatie a fost: ce greu e!😀 A doua: ce ciudat e!

Ca sa nu-l scrijelesc la taiere cu cristalele mari de sare de deasupra, l-am pus cu capul in jos si asa l-am taiat. S-a taiat usor, ma speriasem ca o sa fac scurta apasand pe spaclul cu care il transez, dar nu, a mers usor. Arata bine, e legat ok, miroase frumos, dar, inca o data, e ciudat rau. In orice caz, peste cateva zile ma voi spala cu el, de proba si va mai spun ce si cum.

Si inca doua poze, mai „artistice „.😀

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Ingrediente, Sapunuri și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

5 răspunsuri la Sapun cu sare de mare -alte poze

  1. cicris spune:

    excelent sapun!
    m-ai facut curioasa sa incerc si eu desi….mi-e cam teama.

    • Alexandra spune:

      Vrei sa-ti spun ceva? Nu ma incanta din cale afara. De fapt nu ma incanta deloc, de ce s-o dau cotita. Stiu, sarea de mare are proprietati pe care nu le gasesti in alta parte, dar la naiba, e sapun, daca vreau sare imi pun sare de baie in cada. Nu face spuma mai deloc, e tare , consuma ulei de cocos la greu,din care se procura atat de anevoie. Nu, mie imi place ca sapunul sa-mi mangaie pielea, nu sa mi-o rascheteze, sa faca spuma din belsug. Deci clar, nu mai fac. Iar daca vreau scrub, am si alte variante: scortisoara, cafea, tarate, seminte de mac, flori de lavanda. Nu?

  2. cicris spune:

    Imi place cum arata. Ma gandeam la o sare colorata.
    Trebuie sa fac o portie mica – asa ca s-o bifez pe lista de retete incercate.
    Pe moment cel mai mult imi place sapunul ce contine macar putin unt de shea.
    Are o textura atat de fina! Si fara chestii abrazive in el!

  3. Pingback: Sapun cu sare de la Marea Moarta | Sapunuri naturale

Lasă un răspuns

