Magazinul electronic

Luna trecuta am facut o inventariere a sapunurilor, cu liste, stoc faptic si tot dichisul, ca doar lucrez in domeniu, nu? Nu mica mi-a fost mirarea cand am vazut ca numarul lor depasise binisor 400, cu toate cadourile facute prietenilor si rudelor. Asadar aveam 400 de sapunuri si ma uitam la ele lung, facand in minte la repezeala un calcul al banilor care stau acolo , in ele, nu vreti sa stiti cati! 😀

Atunci am luat hotararea sa-mi deschid un magazin electronic, parte, ca sa mai dau din ele si sa-mi amortizez investitia, parte sa vad cum ar merge in Romania o afacere cu sapunuri handmade si daca merita sa bag banii in autorizatii de tot felul.

Magazinul meu e pe Breslo, unde se gasesc tot felul de produse handmade, si se numeste Charis, de la zeita frumusetii si gratiei! 😀 Va functiona doar trei luni, de control dupa care il voi inchide.

Aveti link-ul aici.

P.S. Cautarea zilei: ricin oil. 😀

 

 

Despre Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Sapunuri și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la Magazinul electronic

  1. DANI zice:

    L-am gasit, magazinul , prin Balaura ! Dar n-am reusit sa comand. Pe undeva m-a incurcat. Mai incerc !!!

  2. fl orin zice:

    am vrut sa va scriu un mail dar adresa nu este valabila.

Lasă un răspuns

