Planuri de viitor

Chiar, de ce s-o spune ” plan de viitor” ? Oare se poate vorbi despre plan de trecut, ori chiar de prezent? Prezentul se intampla acum, nu trebuie sa-ti faci un plan pentru asta! Dar sa lasam asa, planuri de viitor. Care este! 😀

In legartura cu sapunurile am planuri de viitor cat cuprinde. In primul rand sa merg la Ministerul sanatatii, dar pentru asta trebuie sa-mi iau concediu, deoarece : 1. nu pot pleca in timpul serviciului si 2. Ministerul sanatatii are programul exact ca mine, de la 8 la 4.

Apoi, planuri legate de viitoarele sapunuri, planuri si proiecte ce mi se invart in cap precum elicea unei eoliene din  Dobrogea, intr-o zi cu vant puternic!

Asadar, voi face un sapun cu galbenele. Clar! Numai sa infloreasca palcul meu de galbenele, ca le voi si defrisa in vederea incorporarii intr-un sapun.

Apoi unul cu petale de trandafir. Trandafirii au inceput deja sa infloreasca, ii mai las putin si apoi imi fac rezerva de petale, sa-mi ajunga tot anul.

Urmeaza sapunul cu sare de mare, exfoliantul, luxuriantul, oceanicul, SPA-ul de sapun cu sare. Poate chiar o sare de baie.

Sapunul cu miere si ceara de albine. Pe cel cu ceara l-am incercat, e super ok, mai am sa-l fac si pe cel cu ce am zis mai sus si le-am bifat si pe asta pe lista.

Deodorantul stick, de fapt deodorantele, ca am doua retete, unul cu bicarbonat de sodiu, altul cu ceara de albine, amandoua atat de misto ( cel putin asa par, din reteta) incat am sa le fac pe ambele doua! Un deodorant, doua deodorante, subiect neutru, da? 🙂

Si in final, sapunul cu lapte de capra. Aici mi-e frica rau, pentru ca am citit ca fabricarea sapunului din laptele caprelor e o chestie destul de delicata, pentru sapunari avansati, ca laptele poate…da in fiert daca se izoleaza sapunul prea mult timp si multe alte precautii. Dar cand ii va veni vremea, cand voi fi pregatita atat sufleteste si cu informatii, cat si cu un lapte  luat chiar din tzatza caprei, atunci il voi face.

Pana una-alta, sa aveti un weekend minunat! 🙂

Despre Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Ingrediente și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Planuri de viitor

  1. Nicole zice:

    Buna Alexandra,

    Imi plac foarte mult textele tale (as fi spus post-uri, insa salut initiativa radio Guerilla de a „adopta” cuvinte romanesti) :-). Esti amuzanta si proaspata, se vede ca ai chef de viata si de sapunarit si ca faci totul cu drag si pasiune, mult succes cu sapunul din lapte de capra, socrii mei (din Ardeal no) cresc caprite si stiu cat de bun e laptele lor…Si succes si cu birocratia, sper sa-ti iasa toate planurile……de viitor 🙂

    • Alexandra zice:

      Buna, Nicole!! Saru’ mana pentru cuvintele frumoase si pentru imbarbatare! Ai mare dreptate in ce ma priveste, sunt o fire vesela si optimista, chiar daca mai am si eu perioade de-mi vine sa-mi iau campii, ca fiecare. Iar viata asta e din ce in ce mai grea, in loc sa se simplifice, spre batranete! 😀
      Fiu-meu imi zice ca am spiritul tanar si de-aia inca imi gasesc jucarele, cum e asta cu sapunul. Pe de alta parte, chestia a devenit cat se poate de serioasa, nici vorba sa fie doar o jucarica si mi-ar placea sa devin o maestra in sapun! :D)))
      Toate cele bune iti doresc si te mai astept!

  2. simf zice:

    am „atacat” sapunul cu trandafiri cu ocazia prilejului ca m-am umplut de-o reactie alergica. spre diferenta de ORICE ALT SAPUN, cel de la tine nu-mi da mancarimi dupa spalare, ceea ce e de bine si de foarte bine. usuca un pic pielea (si celelalte, de la farmacie o fac, cu exceptia sapunului de copii), ceea ce ma face sa cred ca in aste situatii mi-ar trebui un sapun mai delicat. cu unt de shea?;)
    in alta ordine de idei, spor la indeplinit rapid planuri si… nu uita sa faci si tu poze la trandafiri. un week-end fain iti urez.

    • Alexandra zice:

      Simona, de atunci am evoluat ingrozitor! 😀
      Am gasit uleiuri mult mai fine, eu zic ca cela mai bune ce pot fi gasite in romanica, uleiuri esentiale nu mai iau de oriunde, ci doar de la Cozac si am imbunatatit si retetele. Ai sa vezi!
      Un weekend smecher si tie!

Lasă un răspuns

