Menta cu unt de Shea

Acum daca am unt de Shea, ma rasfat!

Ieri am mai facut unul, micut si dragut. Ca ulei esential am pus menta, rozmarin, tea tree si ylang-ylang. Argila alba si argila verde.Am mai facut si azi unul, dar vi=l arat maine!🙂

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Ingrediente, Sapunuri și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la Menta cu unt de Shea

  1. cafeauata spune:

    Rasfatul sa te tina cat de mult, ca imi place!

  2. simf spune:

    azi iti tin pumnii. bafta!

Lasă un răspuns

