Ce-am facut si n-ati vazut

Dupa cum vedeti, fac sapun mai des decat postez. Nu stiu cat o sa ma tina chestia asta, dar daca ma mai tine mult, precis voi ajunge in sapa de lemn. Cum spunea Mihaela, o alta sapunareasca cu blog: mi-a luat Dumnezeu mintile!😀

Acuma, asta e, daca asa mi-a fost mie scris, o fac si p-asta!

Hai sa va mai arat ce am mai facut dar n-am apucat sa  postez:

Unul, altul cu suc de castraveti, de data asta numai suc, fara apa, unul cu menta, in spate, in fata cu portocale si ylang-ylang, in dreapta jos unul cu doua feluri de argila rosie, unul cu lavanda, acela roz si inca unul cu lavanda si unt de Shea.

Productie, frate, nu tragere de vreme.

Luni am drum la autoritati pentru prima discutie legata de autorizarea sapunurilor. Sa-mi tineti pumnii!🙂

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Sapunuri. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

10 răspunsuri la Ce-am facut si n-ati vazut

  1. cicris spune:

    buna,
    bafta si spor la avize… macar cat ai la facut sapunuri !
    nu le-am testat inca, dar arata excelent…

  2. Bafta!
    Sa ne povestesti si noua cum vor decurge formalitatile.

    • Mihaela spune:

      Este 2 dimineata si de 10 minute am sosit din mini vacanta mea. Nu pot sa nu deschid calculatorul inainte de a ma culca, sa vad ce s-a mai intamplat in ultimele trei zile. Fata harnica, n-ai stat degeaba.Luni cred ca ajunge si uleiul de cocos si sa te tii….Am si eu in plan un sapun cu castraveti si unu’ cu scortisoara.
      Ce crezi ca mi-am luat de la Viena?????? sa nu razi: ulei de rapita, de porumb si 2 uleuiri esentiale: scortisoara si iasomie. paleta uleiurilor era nesfarsita. insa sunt cam scumpe.

    • Alexandra spune:

      Mersi. Binenteles ca am sa va povestesc/🙂

  3. redsky2010 spune:

    asta deja e arta, nu doar pricepere!😀

  4. cafeauata spune:

    Sper ca ai „pe cineva” pe la autorzatii!
    Chiar ma voi gandi la tine, sa-ti mearga din plin.

Lasă un răspuns

