Catina si alte chestii

Ieri am promis ca azi voi posta sapunul cu suc de morcovi si ulei de catina si iata ca ma tin de cuvant. A iesit chiar mai fain decat ma asteptam. Nici nu stiu cu ce sa-l aseman…Da, uite, am stat zece minute gandindu-ma cu ce l-as putea asemana si nu mi-a venit nimic in minte. Poate cu o crema de galbenele in stare solida. Cam asa… Doar ca miroase a bergamot si ylang-ylang.

Ce rau imi pare ca n-am si eu o eczema, ceva, sa vad cum se comporta sapunul cu ea! :D)))

Iar celelalte chestii, sunt:

Dragute, nu?😀

Mai aveam eu ceva pe aici, ca doar a fost weekend, insa ramane pe alta data.

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Sapunuri și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Catina si alte chestii

  1. redsky2010 spune:

    are si culoare, cand dai drumul la aromele alea sa le simtim si noi???

  2. simf spune:

    eczema n-am, dar o alergie la detergent e buna?🙂

  3. Alexandra spune:

    daca n-ai altceva mai „bun”, merge si o amarata de alergie! :D)

Lasă un răspuns

