Alta cafea

Ieri  am reeditat pentru prima data un sapun, ca reteta si aspect si binenteles ca mi-a iesit …altfel. Cine spunea ca doua sapunuri nu vor semana niciodata unul cu altul, nu se insela. Aici, ca si in gastronomie, ingredientele sunt cele mai importante, abia apoi venind maiestria mesterului. Desi am pus aceeasi cantitate de cafea, sapunul asta mi-a iesit ceva mai deschis la culoare decat primul. De ce? Pentru ca in loc de Jakobs am folosit Lavazza. :D)) S-ar putea ca in timp sa se mai inchida la culoare, dar nu prea mult. Arata mai mult ca o ciocolata cu lapte, pe cand celalalt, ca una amaruie. Mie personal imi place ciocolata amaruie( After eight cu menta)  dar ma multumesc la o adica si cu una cu lapte. Lindt sa fie!🙂

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Ingrediente, Sapunuri. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Alta cafea

  1. Frumos!
    Imi inchipui cum miroase.

  2. cafeauata spune:

    Eu mananc doar ciocolata cu lapte, asa ca sapunul asta e tocmai bun!

  3. Alexandra spune:

    Te anunt ca intre timp a devenit si asta amaruie, asa cum banuiam. Dar are si un pic de lapte, adica e oricum mai deschis la culoare ca primul. Chestia e ca e imens, a iesit inalt, de la insertiile bagate care i-au marit volumul . Dar mie imi place ca e mai barosan.🙂

Lasă un răspuns

