Iar m-am jucat!

Ce-as fi putut sa fac ieri pe ploaia aia naprasnica? Ati ghicit!😀 Un sapun! Cu aroma de lavanda, ca numai de-asta mai am si ca sa-mi treaca plictiseala, i-am facut niste cilindrii mici, dintr-un sapun cu menta si bucatele din altele, cu cafea, altul cu portocale. Un maglavais destul de simpatic, zic eu. Cilindrii cei mici i-am facut cu un tub metalic si m-am chinuit sa-i scot de acolo de nu va spun, drept pentru care m-am oprit  la un moment dat si am taiat din celelalte sapunuri, ca sa nu-l las bietul de el in capul gol.🙂

Acum stau si-l admir, ” admirand” in acelasi timp gradina leoarca si florile pleostite si scuturate. Nasoala vreme!

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Sapunuri și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Iar m-am jucat!

  1. cafeauata spune:

    Din ce in ce mai rafinata…

Lasă un răspuns

