Sapun cu suc de castraveti

Pentru ca n-am avut atata rabdare sa astept sa se coaca in solar castravetii mei bio, ieri am dat fuga pana la piata special sa-mi iau trei castraveti din sucul carora sa fac un sapun. Si am facut!🙂

Imi pare rau ca in poza nu se vede culoarea , in realitate e mai intensa putin, un verde crud spre galben, absolut fantastica! Are in el si cateva insertii dintr-un sapun cu lamaie, iar ca ulei esential am adaugat eucalipt si tea tree. Unde mai pui ca are si un iz de castraveti!🙂

Trebuie sa va mai marturisesc ca mi-a fost teama sa inlocuiesc apa in totalitate cu sucul de castraveti si am pus jumate-jumate, dar data viitoare, cand mi s-or face castravetii , pun doar suc. Probabil ca si culoarea va fi mai intensa si mirosul de castraveti mai puternic.

Ce e interesant la acest sapun e ca desi am folosit acceasi combinatie de uleiuri, a iesit mult mai cremos. Sa fie oare de la suc? Nu stiu, probabil. Oricum, imi place, ca daca nu-mi placea, nu-l postam!:D

Va doresc o duminica frumoasa!

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Sapunuri și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Sapun cu suc de castraveti

  1. redsky2010 spune:

    phiii, ce de arome simt!
    iar salivez desi stiu ca-i sapun😀

  2. cafeauata spune:

    Sapun mai cremos…Vreau si eu!
    Am vazut zilele trecute in Mall sapun de casa, crede-ma ale tale sunt net superioare! Unul verde mi-a atras atentia si am fost sigura ca este cu kiwi, de fapt, era cu eucalipt si piper macinat.

Lasă un răspuns

