Lavanda

Imi place lavanda, stiti asta! Ce nu stiti, este ca ieri am facut doua feluri de sapun cu lavanda. Unul cu un top de culoarea lavandei si cu flori de lavanda  in si deasupra sapunului, pentru impatimiti, iar altul, simplu, alb-natur, doar cu cateva flori de lavanda deasupra, pentru puritani🙂 . Iar uleiul esential de lavanda nu l-am mai combinat cu niciun alt ulei, deci se poate spune ca avem de-a face cu lavanda pura.

Nu stiu care imi place mai mult!🙂

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Sapunuri, Sapunuri cu lavanda și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

9 răspunsuri la Lavanda

  1. cafeauata spune:

    Uite ce am citit despre lavanda:
    „In limbajul florilor, lavanda sau levantica, asa cum mai este cunoscuta in tara noastra, inseamna Raspunde-mi, fiind un simbol al tandretii, motivat de culoarea sa calda, mov-albastruie, de parfumul inconfundabil si de multiplele sale proprietati calmante si antiseptice.”
    „Albinele joaca un rol esential in reproducerea lavandei: extragand nectarul, ele duc polenul de la o planta la alta, asigurand astfel diversitatea patrimoniului genetic al speciei. In plus, mierea de lavanda, un produs specific apiculturii provencale, pastreaza virtutile incontestabile, antiinflamatorii si antispastice, ale plantei din care este obtinuta.” Asta pentru ca spuneai candva de 2-3 stupi.

  2. DANI spune:

    Imi place levantica !!! E o aroma super pentru baie ! Votez sapunul alb.

  3. mariana spune:

    Am si eu o rugaminte: spune-mi te rog ce procedeu folosesti pentru obtinerea sapunului?Eu am folosit metoda „la rece” si sapunul se intareste foarte greu.E drept, nu folosesc mixer , il amestec cu mana, fac cantitate mica odata.Ale tale se vede ca sunt foarte cremoase cand le pui deja in forma.Al meu e apos(ca o maioneza taiata) si se intareste in forma in 2-3 zile cat sa-l pot taia.Merci su felicitari! atara suuper.

    • Alexandra spune:

      Metoda la rece. Ai invartit in cratita o ora, non stop? Ca atat ar trebui ca sa amestece cum trebuie. Mariana, ia-ti un stick blender, e 150 de lei, nu e o avere, e pacat de materialul irosit! Cu el in 10 minute ai terminat treaba!
      Si mersi pentru felicitari!🙂

  4. redsky2010 spune:

    imi plac ambele😀

    • Alexandra spune:

      A, bun asa! Mersi!

      • Crainic Marius spune:

        Ma bucur ca va ocupati de asa ceva am si eu o rugaminte spune-ti varog de unde ati gasit imaginile unde este ferma asta de Lavanda vreau sa sa imi fac asa ceva si eu.Locuiesc in Canada si aici nu exista soiuri asa de rumoase ,va rog daca puteti sa ma ajutati
        Va multumesc mult ,numai bine adresa mea este mariusc2tm@yahoo.ca

      • Alexandra spune:

        Aaa, Marius, pui sare pe rana.😀
        Campurile alea de lavanda sunt in sudul Frantei , in zona Grasse. Anul asta acolo trebuia sa fiu in concediu, dar pentru ca am dat in boala sapunurilor, mi-am tocat toti banii pe ele., asa ca n-am ajuns mai departe de Bulgaria, hehe.
        Dar n-ai cautat rasaduri ? Trebuie sa gasesti prin magazinele de specialitate, sau online, insa vezi daca permite clima Canadei cultivarea lavandei, care asa cum stii, este o planta mediteraneeana, iubitoare de soare si caldura.

Lasă un răspuns

