A inflorit liliacul!

Ca atare, era musai sa fac si eu un sapun in tematica.

Ca noutate la acest sapun sunt „valurile” de deasupra. Ma tot uitam pe net si ma gandeam cum naiba fac fetele alea sa dea asa o forma sapunului, ca mie nu-mi iesea neam! Pana la urma mi-a iesit, nu spectaculos, dar este acolo, altceva decat un sapun plat. Imi place mult chestia asta, pentru ca da un plus de naturalete, de handmade sapunului.

O duminica frumoasa!

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Sapunuri și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

14 răspunsuri la A inflorit liliacul!

  1. Elena spune:

    Buna de dimineata, Alex!
    Am simtit mireasma de liliac taman la Arad. M-am trezit cu el in nari….!!!

  2. Elena spune:

    scuze!: „cu ea in nari”(mireasma)

    • Alexandra spune:

      Ha,ha, ma gandeam eu! Desi nu era exclus sa fi adormit la umbra unui liliac si sa te trezesti cu o ramura pe la nas. Eu azi m-am trezit de la cutremur! :D)))

  3. Elena spune:

    daca e salbatic e si provocator, aromele fiind mai puternice, de regula.

  4. Elena spune:

    Ha,ha,ha, ma binedispui, de dimineata! O sa am o zi faina!

  5. cicris spune:

    buna,
    ador mirosul de liliac, parfumul meu preferat are miros de liliac.
    ma bucur ca in cautarile mele am mai gasit un sapunar inrait
    sunt superbe sapunurile tale.
    ai incercat uleiurile esentiale de la Cozac Plant sau lucrezi cu Fares?

    • Alexandra spune:

      Buna Cicris
      Ma bucur ca-ti plac sapunurile mele si intr-adevar, sunt un sapunar inrait! Da’ inrait!😀
      Uleiuri esentiale iau si de la Cozac si de la Fares.
      Te mai astept pe la mine.

      • Andreea spune:

        si ulei esential de liliac de unde? Fares nu are asa ceva..:)

      • Alexandra spune:

        Buna,
        Nici nu cred ca exista ulei esential de liliac pe la noi, cel putin eu n-am vazut prin Romania.
        Si n-am spus „doar” Fares si Cozac, daca ai sa vezi un alt articol al meu,despre uleiuri esentiale, se vad in poza si alte firme care fabrica sau importa ulei esential. In general, uleiurile esentiale florale sunt foarte scumpe, de aceea la noi nu se gasesc, sau nu prea se gasesc, nu stiu exact care e adevarul. Cred ca stii ca pentru 500 de grame de ulei esential de trandafir, pur, e nevoie de 4 tone de petale. Iti imaginezi cost! Pe la noi, tot ce am vazut uleiuri florale, cu exceptia catorva, cum ar fi ylang-ylang ,lavanda si inca vreo cateva, sunt uleiuri pentru aromaterapie. Bune si ele, dar nu poti fi sigur ca sunt 100% naturale.
        Oricum, la vara am programat concediul in Provence ( ghici pentru ce) si un weekend in Bulgaria (iarasi, ghici pentru ce! ) :D))

  6. Super arata sapunurile tale! Niste prajiturele!
    Mi s-a facut pofta de dulciuri.🙂

Lasă un răspuns

