Un sapun cu unt de Shea

Tot auzeam, Shea in sus, Shea in jos, zic, ia sa vad domle ce poate Shea asta! Si uite asa am luat si eu 100 de grame, din toata saracia, sa bag intr-un kil de sapun sa vad si eu minunea.

Si am vazut!

Deci… cum sa va zic eu ca arata sapunul asta…ca portelanul cel mai fin, ca matasea naturala, ca pielea de bebelus, ca petalele de trandafir. Nu exagerez, credeti-ma! Imi pare rau ca nu va puteti da seama de asta din poza amarata pe care am pus-o, dar asa este. E un fel de crema solida, care mai si curata mizeria. Adica, ce vreti mai mult.

Asadar, Shea merita toti banii. De acum incolo, m-am hotarat, sapunul pentru fata, il fac cu unt de Shea, despre care am aflat ca are nenumarate virtuti in ale cosmeticii. Si nici nu-i mai pun vreo culoare, il las ca acum, natural , suta la suta!

Din pacate, sapunul e cam zdrelit, pentru ca fiind mai gras si fiind turnat in forma de silicon, s-a cam lipit, deci ar fi trebuit sa-l mai tin o vreme inainte de a-l scoate.

Inca nu m-am spalat cu Shea, nu are decat o zi de cand l-am scos la aer, dar cand o voi face, am sa va spun cum a fost, cu siguranta.

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Sapunuri și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

8 răspunsuri la Un sapun cu unt de Shea

  1. cafeauata spune:

    Din nou ma innebunesti! Ce isi poate dori mai mult oriceb om, decat o crema – sapun sau sapun – crema? La tine cred ca este prima varianta, super!

  2. simf spune:

    link la magazin? n-avem link la magazin?

  3. redsky2010 spune:

    hmmm,asta tine deja de fineturi,super!

  4. nykoletta spune:

    Adica tu l-ai folosit la 10 zile de la producere? Si procesul de saponificare?
    Te intreb ca si pe mine ma cam strica nerabdarea…

Lasă un răspuns

