Menta, rozmarin si tea tree

Habar n-aveam ca uleiul esential de tea tree  e atat de bun din punct de vedere terapeutic. Da, a trebuit sa devin sapunareasca ca sa aflu asta. Ce face uleiul de tea tree?  Te scapa de paduchi! :D))) Nu radeti, ca nu stiti de unde sare…paduchele. Eu am avut de doua ori: o data in clasa a saptea, cand a avut toata scoala si a doua oara am luat din maternitate, cand am nascut. Nu vreau sa mai mi-aduc aminte!

Apoi e antifungic, adica daca te-ai pricopsit cu o dragalasa de ciuperca pe la maini sau picioare, te scapa mintenas de ea. Mai e antibacterian, antiviral, antiacnee, antimatreata si …ajunge. E destul pentru un singur ulei esential. E aproape la fel de bun ca uleiul esential de lavanda. Sau nu? Hmm…

Oricum ar fi, eu am pus intr-un sapun ( de fapt in mai multe, de ce sa nu recunosc) , pe langa menta si rozmarin, neaose si de-ale noastre si putin ulei de tea tree. La o adica, daca fac paduchi, matreata, ciuperci, gripa, acnee, sa am cu ce ma spala! :D)))

Iata-l!

I-am pus numele Rosemary. Nu-i dragut (a)?🙂

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Sapunuri și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

5 răspunsuri la Menta, rozmarin si tea tree

  1. Roxana Chita spune:

    Imi place si numele si sapunul🙂

  2. Alexandra spune:

    Mersi! Si mie la fel!🙂

  3. Pingback: intarirea imunitatii, pau d'arco candida, tratare candidoza, antifungic | tratament candida

  4. redsky2010 spune:

    chiar ca are un aspect interesant si in sfarsit nu mai salivez!😀

Lasă un răspuns

