Dulce, parfumat

Ultimul sapun facut mi se pare cel mai delicat de pana acum, dulce si feminin, dar poate ca aste e doar parerea mea. Cred ca am cam exagerat eu cu ricinul, dar nu-i nimic, asa este mai bun pentru cei cu pielea aspra si batucita, cum ar fi gradinarii ca mine care nu suporta manusile de protectie.🙂

Si aroma e delicata, de data asta am amestecat trei arome florale si anume lavanda, iasomie si ylang-ylang . Mi se pare delicios, pur si simplu!

Aseara, la dus, ma gandeam, printre altele, ca fac si aromaterapie cu ocazia spalarii, ceea ce nu e rau deloc, as zice. De-aia incep sa-mi recapat energia incet-incet? Sau e doar primavara asta care se face tot mai mult simtita? Nu stiu, stiu doar ca imi place la nebunie ceea ce fac si n-am sa ma opresc aici, mai mult ca sigur!

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Sapunuri și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

8 răspunsuri la Dulce, parfumat

  1. Ale, de cand esti producatoare de sapun, cate dusuri faci zilnic?😀

  2. Elena spune:

    Intotdeauna ceea ce-ti place, faci bine si te incarci cu energie. Cred, ca aceasta este explicatia pentru „furnicuta ” din tine!
    Recunosc ca nu am la fel de multa energie, dar mai completez, cand vad „creat” un tip nou de sapun….si….de fiecare data… , imi placeee !

    • Alexandra spune:

      Ei, Elena, nici eu nu mai am energia de pe vremuri… Dar ma multumesc si cu asta care este. Si da, imi place grozav ce fac si mai mult si mai mult imi place cand imi sunt recunoscute meritele, in marea mea modestie, :D)))))))))))))

  3. Doina Cris spune:

    Doamneeee…..innebunesc cand vad ce iese din mana ta. Parca faci asta de o viata intreaga. Sapunul cu cafea, cel cu portocale…..meriti un NOBEL ! Da-mi te rog o adresa de email vreau sa vb ceva in privat🙂 Si felicitari…esti maestra!

  4. redsky2010 spune:

    nu pot sa nu remarc cat de mult ai evoluat si ca aspect, si ca forma. amestec de culori si partea de sus cu model! arata absolut fantastic!!! cand ziceai ca dai drumul la optiunea aia cu mirosul? sanatate iti doresc, ca energie, inspiratie si talent ai din plin!

Lasă un răspuns

