Sapunuri de weekend

Pentru ca ieri a fost sambata, zi libera , am avut timp sa fac si doua portii de sapun. Una cu cafea si un strop de lamaie, cum ii place soacra-mii sa bea cafeaua, si una cu portocale , miere si topping de polen, pentru ca socru-meu bea sucul de portocale cu miere. Iar ieri i-am avut musafiri.😀


Acum sa nu credeti ca asta le-am dat sa manance!:D

Sa aveti o zi de Florii minunata!

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Sapunuri și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

10 răspunsuri la Sapunuri de weekend

  1. Georgiana spune:

    yumi! yumi! deci nu le-ai dat să mânânce, deci le mai ai, deci mi le dai mie să le mânc?😛

  2. Elena spune:

    Hai ca acum nu stiu ce sa-ti mai spun, am ramas mutaaaaaaaa !!!! Cred ca pun de o prajitura cu blat de nuca si mac, cu crema fiarta de cacao si unt, pe care o voi orna cu bomboane fine de ciocolata si bucati de ananas, conform modelului din postare; pai, nu-i asa? ( Sa ma contrazici daca am gresit prajitura )

    • Alexandra spune:

      Hahahaha! Azi a venit pe la mine la serviciu o fosta colega si a vazut sapunul cu ” ananas” pe birou, iar cand am vrut sa i-l dau sa-l vada mai de aproape, a zis :nuuuu, multumesc, tin post, nu mananc prajituri! :D)))
      Cred ca ai nimerit reteta, sa-mi trimiti si mie o felie, te rog, ca eu nu tin post!
      Multumesc de aprecieri, Elena, iti dai seama ca mai am drum lung pana unde vreau eu sa ajung, deci sa te astepti si la alte surprize din partea mea!🙂

  3. cafeauata spune:

    Cafeaua mea? Despre asta n-am spus nicaieri, dar afla acum lumea ca este buna si pentru sapun.
    Bravo!

Lasă un răspuns

