Ce-am mai „creat”

Asa cum bucatarii cei vestiti considera ( si uneori pe buna dreptate ) mancarea lor drept opera de arta, chiar daca extrem de efemera, asa incep eu sa cred ca de fapt nu fac sapun, ci „creez” sapun. Stiu, stiu, sunt peste masura de infatuata, ma enervez chiar eu pe mine insami, dar credeti-ma ca sunt foarte  incantata de ceea ce fac  aici din uleiuri si soda. Precum artistii, nu termin bine de facut o ” opera”, ca deja ma gandesc la urmatoarea si asa mai departe. Si probabil ca niciodata n-am sa fiu destul de multumita de ceea ce fac, dar in acelasi timp astept cu infrigurare reactia ” publicului” si critica!

Ca sa nu mai spun de pasiunea care ma anima si care tinde sa devina de-a dreptul obsesiva. Noroc cu blogul asta ca ma mai descarc un pic. Off, grea e viata asta! Dar si frumoasa in acelasi timp!😀

Sa va arat ce-am mai facut. Nu arata mai bine decat precedentul, n-a iesit nici pe departe asa cum as fi vrut, ca aspect, poate cu exceptia partii de sus, care e ok, zic eu. Si textura e la fel de misto ca a celui cu toping de ” ciocolata alba”😀 .

Ingredientele folosite sunt: ulei de cocos, ulei de masline, ulei de palmier, ulei de ricin, iar ca arome, ulei esential de lavanda si ulei esential de trandafir, de data asta mai mult de lavanda. Ca si colorant am folosit pigmenti minerali naturali.

Mai am mult de invatat, dar ce vreti, n-am decat 2 luni!!😀

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Sapunuri și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Ce-am mai „creat”

  1. eumiealmeu spune:

    arata foarte bine, iar culoarea purpuriu-roz are o forta care te atrage… chiar m-ai dat gata cu el…

  2. Elena spune:

    Nu ma pot abtine sa te felicit pentru sapunul pe care il „creezi”. Ca mod de prezentare, este un rezultat foarte bun cu elemente imbunatatite de stil si rafinament. Ai reusit sa ma surprinzi in mod placut de fiecare data, cand ti-am vazut postarile.Sunt convinsa ca nu te opresti si continui sa-ti slefuiesti „opera” ca forma si continut, sa ne trezesti interesul si gradual sa ma bucur si sa ne bucuram de rezultat impreuna cu tine.
    Succes in continuare !

Lasă un răspuns

