Masca de protectie

Ultima data cand am facut sapun, in timp ce mixam fericita si plina de speranta, doi stropi obraznici de apa cu soda mi-au sarit drept pe fata, putin mai jos de ochi. Am simtit doar o piscatura careia nu i-am dat importanta, dar la cateva minute locul a inceput sa ma usture. Aha, deci asa arde soda, parsiv, pe negandite si nemilos. Imediat m-am spalat cu apa rece, jet la care am stat cinci minute pana mi-a paralizat juma de fata, apoi am dat cu putin otet, care neutralizeaza soda. Ei, atunci sa fi vazut usturime!
Acum am pe locul respectiv o frumoasa coaja, ca de arsura.
Din chestia asta am tras o invatatura pretioasa si anume sa port, pe langa manusi, o masca de protectie. Drept pentru care mi-am cumparat frumusetea din imagine. As fi vrut sa-mi fac o poza cu ea pe ochi, dar din cauza de arsura, m-am multumit s-o pozez doar pe ea. In definitiv, dansa e vedeta in seara asta!😀

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Ustensile și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Masca de protectie

  1. Roxana Chita spune:

    Bine ca ti-ai luat ceva sa te protejezi 😉 Zici ca ai grija si nu sare dar de unde…

  2. cafeauata spune:

    Ia fa-ti tu o fisa de protectie a muncii….

Lasă un răspuns

