Primul meu sapun in straturi

Am tot vazut pe diverse bloguri sapunuri cu doua, chiar mai multe straturi de culori si chiar nu-mi dadeam seama cum fac oamenii aia de nu se amesteca intre ele culorile cand le toarna in forme, cum se intampla spre exemplu la checul cu cacao. Pana la urma, dupa indelungi cautari, am descoperit si eu minunea, pe care la timpul potrivit am sa v-o spun si voua.

Pana una-alta, va las sa-mi admirati primul sapun facut in doua straturi de culoare, sapun ce contine pe langa uleiurile vegetale de baza, frunze de menta si uleiuri esentiale de lamaie, menta si eucalipt, adica un amestec regal de arome racoritoare. Sapunul asta e pe lista scurta de asteptare in drumul lui catre baia noastra de la etaj!

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Sapunuri și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la Primul meu sapun in straturi

  1. Elena spune:

    Foarte imbietor.Cand te speli cu el imaginatia iti spune ca savurezi o prajitura cu blat de mac si crema de dovleac.In interior ai presarat si „nuca de cocos”?

  2. Ale, marturisesc ca te invidiez! (Constructiv, normal!)
    Te invidiez pentru modul in care ai plonjat in pasiunea asta, pentru bucuria care -este vizibil!- ti-o aduce, pentru modul in care reusesti sa-ti faci timp pentru ea, si nu in ultimul rand, pentru sapunurile tot mai imbietoare pe care le obtii.
    La un moment dat aproape ca molipsisem si eu, parca ma tenta sa ma joc cu maglavaisurile, sa ma plimb printre rafturile cu sapunurile frumos mirositoare, sa incerc mereu sa inventez retete mirobolante. N-am renuntat de tot la idee, da’ ramane pentru altadata.
    Pana una alta ma tot ţuţui de minunatiile tale.Daca te hotarasti sa mai si vinzi din ele pune-ma pe lista de clienti.

    • Alexandra spune:

      Laura, n-ai idee ce satisfactie imi da chestia asta si sincer, n-as fi crezut ca se va intampla asa ceva! Fiu-meu imi spune ca am spiritul tanar si de-aia imi gasesc tot felul de jucarii! :D)))
      Cand am sa intru in biznis, vei fi primul meu client. Deocamdata dau la prieteni, cunostinte, colegi, rude, cat sa-mi mai pot cumpara ingrediente in continuare si sa nu mor de foame in acelasi timp!😀

  3. cafeauata spune:

    De la o postare la alta, se ivesc alte si alte minunatii… Excelent!

Lasă un răspuns

