Lavanda si trandafir

Adica o combinatie delicioasa intre doua dintre aromele mele preferate, provenind din uleiurile esentiale de lavanda, respectiv trandafir, mai mult trandafir.

Sapunul facut aseara, pe nemancate, e gata. L-am scos din forme si desi voiam sa-l tai abia maine, n-am mai rabdat si l-am taiat azi. Contine uleiul de cocos achizitionat ieri si de care sunt atat de incantata, adica nu se compara nici pe departe cu uleiul de cocos folosit pana acum.Multumesc si pe aceasta cale oamenilor buni care mi l-au dat. Saru’ mana!

Ce ziceti, nu-i dragut? Eu cred ca da, in marea mea modestie!😀

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Sapunuri și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la Lavanda si trandafir

  1. Roxana Chita spune:

    Arata bine😉 Si ( cred eu ca ) miroase frumos daca este cu aroma de trandafir😀 Felicitari !

  2. Alexandra spune:

    Mersi frumos Roxanica. Miroase intr-adevar fain de tot.

  3. zarina spune:

    Lavanda si trandafir una dintre combinatiile mele favorite! Pastreaza unul si pentru mine!

  4. Bogdan Anca Madalina spune:

    Dragele mele,
    am tot citit ce este pe aici si tot nu am inteles cum pot face si eu o comanda. As dori sa achizitionez Sapun Herbal, cu Galbenele, Lavanda, Busuioc, cu lapte de capra, Capuccino, Primavara.
    Multumesc,
    Mada

Lasă un răspuns

