Salutare!

Bine ati venit pe noul meu blog, ” Sapun de casa”!

Am promis ca-l fac si iata, ma tin de cuvant. Faptul ca este inaugurat pe 1 aprilie, ziua pacalelilor este doar o simpla coincidenta, pentru ca n-am de gand sa va pacalesc, sub nicio forma. Am de gand sa va impartasesc din experienta mea cu sapunurile homemade, atata cata este ea, sa va spun cate ceva despre beneficiile acestor sapunuri, dar si despre dezavantajele folosirii sapunurilor din comert. Am sa descopar impreuna cu voi noi retete si procedee de fabricatie, noi combinatii si ingrediente care pot fi folosite.

Ok, de maine incepem in forta! Fiti pe faza!

 

 

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

25 de răspunsuri la Salutare!

  1. simf spune:

    pana luni eu sunt plecata dar ABIA ASTEPT sa citesc ce scrii.

  2. DANI spune:

    Astept cu mare interes, sa vad , ce o sa ne impartasesti!

  3. redsky2010 spune:

    hai salutare si aici, sunt curioasa sa aflu tehnologie si vin la parfumat virtual. hai spor la treaba si inspiratie la arome!

  4. Roxana Chita spune:

    Chiar ii trebuia un site😉 Sa fie o diferenta intre Gradina visata si sapunuri😉 Mult succes cu el😉

  5. Da, arata trasnet si-aicea!
    Sa fie intr-un ceas bun si blogul asta!

  6. vasi spune:

    Te felicit si la cati mai multi vizitatori!🙂

    • Alexandra spune:

      Mersi, Vasi! Nu cred ca va depasi Gradina visata, adica nu sunt atatia interesati de produse de bio , precum sunt de gradinarit. Oricum, ideea nu e sa am vizitatori multi, ci aceia care sunt, sa gaseasca informatii utile si sa le placa ceea ce vad. Sper sa te numeri si tu printre ei!😀

  7. Constantin spune:

    Alexandra, sa ai succes si cu acest blog! O sa ai nevoie, pentru ca te-ai angajat la o treaba complicata. Spor la lucru si inspiratie. Astept cu interes primele materiale.

  8. Angelica Serban spune:

    Mult succes! Te urmaresc, te admir si te invidiez!

  9. victoriacus spune:

    Imi vine sa musc din poza de sus :)))

  10. zarina spune:

    De cand astept asta! Felicitari pentru inaugurare. Am hotarat sa aman inceperea activitatii de a face sapun la rece, pana cand vei scrie tu despre asta, fiindca nu’s cum dar de la tine pricep cel mai bine!

  11. Maria Ionescu spune:

    Mult succes, conturi cu multe zerouri !

  12. nykoletta spune:

    Toate urarile s-au indeplinit!
    Ti-ai realizat visul, esti incantata de noua pasiune, blogul arata minunat.. Sanatate sa ai si pe viitor ca sa incanti atata lume!

Lasă un răspuns

