Forme din silicon de vanzare

Acum o luna, m-am repezit ca innecata sa cumpar forme de silicon si binenteles ca am luat mai multe decat imi trebuiau. Din cele dreptunghiulare, ca acestea de le am de vanzare am luat nu mai putin de opt, ca si cand as fi avut patru maini… Am luat si in forma de trandafir, aveam si opt forme din lemn, confectionate de sotul meu, mai am cateva din plastic, tot sa fac la sapun in ele. Asa ca m-am hotarat sa vand trei  din formele dreptunghiulare, ma rog, paralelipipedice. Sunt italienesti, excelente, nu se lipesc, iar materialul e mult mai bun decat ce se gaseste de obicei la noi in comert.

Volumul alveolelor e de 95 ml, fiecare tava are 7 alveole. Pretul este acelasi cu care le-am cumparat si eu, ca doar n-am sa fac specula, adica 54 lei bucata. Le dau doar pe toate trei odata.

Asa arata sapunul inchegat in aceste forme

Iar astea sunt formele:


About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
This entry was posted in Ustensile and tagged , . Bookmark the permalink.

10 Responses to Forme din silicon de vanzare

  1. Tudorache Gabriela says:

    Ccat costa formele de silicon?Dar cele de trandafiri care sunt minunate de unde le-ati cumparat?

  2. MIRCEA LUMINITA says:

    Buna! Am un plafar in Bucuresti si ma intereseaza sapunurile tale. Daca esti interesata de o colaborare suna-ma la 0744.648.389 sau mail.
    Multumesc.

  3. cryss says:

    Buna! Mai este valabila oferta pt formele de silicon? Daca nu le-ai dat inca, as vrea sa le cumpar eu pe toate 3.
    Adresa mea este: Tonita Liliana
    str. Bariera Valcii, nr 241
    Nord Service Hyundai
    Craiova-Dolj
    lili.tonita@rdscv.ro

  4. Cornelia says:

    Buna! Spune-mi te rog frumos formele acestea din silicon necesita o pregatire aparte? Nu se lipeste sapunul. Ma gandesc ca este foarte importanta calitatea siliconului. Am si eu cateva sub forma de margarete. Am incercat dar s-a lipit sau ciufulit cum zici tu.
    Multumesc mult,
    Cornelia

    • Alexandra says:

      Nu, nu le pregatesti in niciun fel, in sensul sa le ungil Daca sapunul este mai gras, atunci ca sa eviti riscul de “ciufulire”, inainte de a scoate sapunurile din forma, baga-le in frigider cateva minute. Eu n-am mai avut rabdare cu Tresor, de-aia a iesit asa.

  5. Beatrix says:

    Am primit sapunurile,multumesc mult Alexandra,a si pentru cadou :)) .E prima data cand folosesc un sapun handmade,naturale, sunt foart HAPPY :) . Numai bine, Beatrix .

Lasă un răspuns

